星期四, 4月 23, 2009

十個灰

身在北京o既我,凌晨三點仲磨爛蓆坐o係度寫稿,已經ok灰。

睇完《星期日檔案》, 仲灰。

大家都係Y世代,點解人o地失業有X世代屋企人做back up,供佢讀master,俾錢佢去join gym同旅行?

而我,為o左兩頭家,每個月唔食唔著都要嘔一萬蚊出o黎。

各有前因莫羨人,我其實好慶幸自己有呢個能力。

只係,夜闌人靜時,諗起自己就係咁捱死一世,有d眼濕濕。








David你個粉人做乜差o野叫我睇你上電視丫?睇到我咁灰,妖。

25 則留言:

  1. 屌,有咩好眼濕濕唧,各有前因架,大仙

    古月不死

    回覆刪除
  2. 人有我有,又係唔係y世代的特性?
    你又覺得那個有家人照顧的準碩士生是否一世可以得到家人既照顧?
    一個人終需要學會對家人有承擔,對自己的人生負責。越遲起步,其實對他將來越不好。
    其實不值得眼濕濕。

    回覆刪除
  3. 我都有啲同感,大家都係Y世代,但理想同負擔大家都差得好多好多.....

    不過我都係好似妳咁冇X世代back up gar... 而今日都係自己努力去追求自己想要既野(當然過程會好死辛苦啦,好似妳咁講,我地有家庭負擔ma....我啲朋友冇負擔,做咩都快好多好多)

    而妳咁妳今日都做得好好好好好好好啦....咁我地又何須欲妒忌佢地呢..... : )

    講真,冇人support 之下又做到想做既事情,個成功感真係太好多,而個經驗一定會深刻好多

    唔好唔開心......努力啦!!!!!

    回覆刪除
  4. fragile moment黎喈,你都識諗至少自己仲足夠獨立可以support想要的生活,响一定程度内。

    聼日訓醒就ok噶喇。

    回覆刪除
  5. 屌,灰乜鬼吖!又唔係只得你一條茂里有家庭負擔。

    mr sunday講得冇錯!

    靠自己唔駛死,u should proud of yourself!

    呀,你比錢買chanel嗰陣有冇諗到咁灰??不如諗吓買少個chanel吧喇!!!

    bitch

    回覆刪除
  6. 宇軒既溝通能力頗低,27都思想不成熟,佢屋企吾幫佢點得。
    你應該慶幸自己tough過佢地

    回覆刪除
  7. It's pretty much the same case right here. Except I double your amount. On top of that I have to take care of all the expenses in the house.

    It sucks even more when I am making an above-average salary while living a below-average life.

    Cheer up, it's a tough time for everyone. When the dust is settled, there should be more chances lying around for those who hasn't given up on hope.

    回覆刪除
  8. Hugs girl :)

    回覆刪除
  9. 有傷痕,先記得曾經打拼過...人,總係需要有d回憶既...

    回覆刪除
  10. 頂住呀!其實你可以自食其力仲有能力俾錢屋企人已經好好。人比人比死人,自己開心d咪得。

    回覆刪除
  11. 我由細到大都自食其力,錢就多有多洗,少有少洗,冇就唔L洗,從未因此唔開心。

    能靠自己每月比成皮嘢養家,應該自豪才對!

    回覆刪除
  12. 咁你買咩鬼chanel姐......

    回覆刪除
  13. 我都係y世代水尾,而且完全冇積蓄. 有時都好徬徨,你知la, 父母都開始年紀,好擔心到佢地真係冇工作能力嘅時候我都養唔起佢地..........但係擔心還擔心, 又唔肯食揸d著cheap d.....lee d 呼就係y世界代law~

    回覆刪除
  14. 小姐,我同你同年紀,打埋同一份工,同一個老闆, 雖則叫早你少少入行人工每月多幾舊水,但同你一樣養兩頭家,亦係個個月唔食唔著只係交租水電媒家用,總數唔止一萬....

    有能力去照顧屋企人,應該為自己感到驕傲。雖然我無睇節目唔知佢個case係點,但,我先唔想自己幾廿歲人仲成個白痴咁要攤大手板問屋企拎錢去旅行同做gym....

    呢個時勢, 保得住份工仲有能力個個月拎一皮野出黎, 仲可以出機票上北京玩,應該感到開心呀, 又有咩理由要灰呢...你乖啦...

    回覆刪除
  15. Pythia, 見到妳既擔心,但又末開始去真正咁做返啲野....咁好似唔係咁好喎.... 始終都要有計劃的呀

    回覆刪除
  16. 我睇完都有點灰,真係同人唔同命...但我父母會點睇呢?佢地可能都想,點解我唔似人地父母咁有錢幫下仔女呢?唉。

    回覆刪除
  17. you have choices,你大可以丟底一切咩都唔理,無人搵支槍指住你,只差你有無勇氣承擔阿媽阿爸親朋同良心的指責。
    如果唔得既,就收起眼淚,濕都慳番,高高興興去承擔你既責任,唔開心係無意義亦都無錢收的。

    回覆刪除
  18. 「...但我父母會點睇呢?佢地可能都想,點解我唔似人地父母咁有錢幫下仔女呢?唉。」

    --> 我覺得唔可以咁諗啊....好景果陣,報紙雜誌夠成日講,求其一個y世代後生仔女o係ibank做,無啦啦都分幾百萬花紅買樓買車比阿爸阿媽...果年我個花紅,哇!有一萬蚊呀!

    咁唔通阿爸阿媽又諗「大家都係x世代出身,點解人地d y世代仔女有幾百萬買樓比阿爸退休打牌撚雀,我個女得一萬蚊買個廁所都唔夠要我捱死一世!」..咁咩?

    當然唔排除有阿爸阿媽會咁諗或者每月發狂追家用,又覺得仔女令自己經濟無憂係天經地義,但當做仔女覺得咁樣唔恰當/令人髮指既時候,點解又相反地要覺得,阿爸阿媽有責任要令自己經濟無憂呢?

    大家有錢幫大家,緊係人間仙境啦。但無,其實都好少事,咪第二日起身又去返工囉....

    回覆刪除
  19. >>當然唔排除有阿爸阿媽會咁諗或者每月發狂追家用,又覺得仔女令自己經濟無憂係天經地義,但當做仔女覺得咁樣唔恰當/令人髮指既時候,點解又相反地要覺得,阿爸阿媽有責任要令自己經濟無憂呢?

    I agree with Miss b.

    EC

    回覆刪除
  20. Ah-yo姐姐/Elaine:

    我自問係y世代比較幸福果幾個, 屋企可以support我去兩大洲讀書...

    不過呢, 我好想做野! 真係好想有自己既income! 大佬, 大拿拿十萬蚊只係夠交五個月tuition fee, 雖然屋企好樂意俾果畢錢出黎, 不過我點會唔心痛?!

    其實我好羨慕你地, 可以周圍去, 仲可以support屋企... 而我? 返香港既part time只係做newspaper boy! 唉!

    仲有6日考試, 依家食唔落訓唔著...

    回覆刪除
  21. Hey, don't be too upset,
    after that interview, that kid won't get a job any easier, since people thinks he has not grown up yet. Though I have similar background like him, but I don't agree with him at some point

    回覆刪除
  22. 大佬呀 人地灰下都唔得ga 咩
    唔通無時無刻都要e 起排牙咁開心呀 !?
    人地見係自己 blog
    先想吐下苦水
    點知俾你地係到屌黎屌去
    人地講野唔岩你聽咪算lor
    點解要出口傷人姐
    咁樣做好有意思咩

    回覆刪除
  23. C'est la vie

    (法文認識僅此一句,唔如意之時講,個人好似冇咁灰)

    回覆刪除
  24. HUG HUG. Same here.
    剛剛和喜歡陳寶珠的maid 閑聊 Y-Gen 的苦惱與壓力。 她勸慰看開點。早點上床休息﹐以後再努力。

    回覆刪除