星期四, 7月 24, 2008

修身半成功

反反覆覆嚷著要減肥,沒兩年也肯定有365日那麼多。

然後因為工傷,痛得躺在床上動彈不得,脂肪一吋吋累積下去。

直到復工時,胖得連制服外套都穿不上,不寒而慄。

從那時開始,天天晚飯後到運動場散步,每星期三次到gym room拚死命的做運動。

早餐吃大豆棒,飲品喝coke zero,晚餐是一碗菜。

一個月過去,只輕了4磅,更在一程long haul後打回原形。

實在心灰得不想說話。

最胖的時候,男伴每次來接機,同事看到他定會說一句︰「佢真係幾靚仔。」

我並不嫉妒,而是想起所有朋友都跟我說︰「嘩!你做咩肥咗咁多。」

那種雲泥之別,讓我心驚。

已經不是愛與不愛的問題,總不能因為被愛而放肆讓賤肉橫生。

同時,一個經常在街上有女孩子回頭細看讚他俊朗的男人,也實在無法令人安心。

我唯一可做的,就是最老土那句 —— 做好自己。 

再一個月過去,輕了十多磅,修身半成功。

這兩年來置下的連身裙子,差不多每條也要拿去改衣店修窄,似乎漸入佳境。

我不是不開心,但壓力卻有增無減。

剩下來的脂肪呢?難道要一天只吃一餐的我絕食嗎?

下星期開始,美容中心將贊助我做機減肥,高興但笑不出來。

如果最後還是穿不下bikini,我怕真會從此以後躲起來不見人。

13 則留言:

  1. does mr. siu sponsor your treatment?
    waiting for your sexy bikini photo.

    回覆刪除
  2. Elaine 你終於寫返野喇

    >>有女孩子回頭細看讚他俊朗的男人

    喺街到我都有好多女仔回頭望架,但係係因為我奇醜哈哈哈~~~

    回覆刪除
  3. 輕了10多磅已是好事,不要再為自己徒添太多無謂的壓力。
    減肥不一定是著重看磅數,最緊要係你自己減到認為見番得人咪得囉。
    香港既女仔永遠都在修身....真慘!
    加油!

    回覆刪除
  4. 『...一程long haul後打回原形...』
    都係Long-Haul累事而巳。

    至於那『一個經常在街上有女孩子回頭細看讚他俊朗的男人』,只能寄望他既非仆街,也不屬好撚仆街類別。

    若然時候到?
    Let it Go.

    回覆刪除
  5. spare tire顯示你的新陳代謝及消化系統不活躍,病咁耐,咪執番一身彩.瘦得o黎,皮膚暗啞,蒼白咪隨時病過.攪掂個殼,仲要顧埋副偈,內外兼修呀,老細.你親戚準唔準時搵你,就仲忠實過醫生.

    回覆刪除
  6. Keep it up...don't worry....

    回覆刪除
  7. >>如果最後還是穿不下bikini,我怕真會從此以後躲起來不見人。

    我都減緊肥, 但係記住健康第一, 唔好俾自己太大壓力。

    穿不下bikini不算是甚麼(話時話, 好耐都無穿泳衣, 因為忌水), 還有很多靚衫靚裙等住您著。

    有自信, 穿甚麼都好看。

    回覆刪除
  8. 小玲,加油!

    回覆刪除
  9. lifelong on-diet partner, add oil!

    回覆刪除
  10. 我正決定呢個星期開始去番做機...
    又即管睇下你快定我快丫嘛 - 如果你只減1x磅,而我減3x既話...

    我其實,灰s過你 - 古月狐

    回覆刪除
  11. 其實我唔知講唔講好...但我真係覺得用個outlook(仲要好辛苦好地獄式咁keep住)去取悅一個人,維繫一個關係(只因正如亦舒所講,你對住佢,你見到肯定悅目過佢見到的),真係唔係咁好. 我想你未到個年紀知道一個事實:女人快老過男人好多. 你依家28(個樣仍然可以好似20零),男友30(個樣又好似20零). 但當你隨年齡增長,你35過後,個樣點都唔會似20零,但個天係唔公平,個男人個樣好大可能仍然20零到30),年紀越大個gap越明顯. 唔駛齋講,睇下o個的男明星,40幾50歲都做緊小生,女明星就慘啦,未到35都已要做人亞媽.所以,照我話,真係唔好揾個淨睇你外表既男人囉!個outlook係有expiry date 架,女人expire快過男人, 揾個佢對你既感情唔會expire既男人啦!

    回覆刪除
  12. 有人話
    『女為已悅者容』!
    但最大的動力還是
    『女為悅己者容』,
    若個還未夠的話
    『女為悅彼者容』!

    為自己為男友為保著男友,
    姐姐妹妹們,還需努力!

    p.s. 男士們 same principal applies

    回覆刪除
  13. Sponsor you 減肥? oh.. you've been cheated la.. pity woman..
    no wonder you are 笑不出來 la!

    回覆刪除