星期四, 8月 23, 2007

鵝肝與我

聽說唇上有痣的人都有口福,這點我是肯定的。

數任男友都愛吃愛煮,我只需坐著等吃。

要我乖乖聽話,用鵝肝填飽我的肚子就可以了。

愚魯如我,沒有我媽的天份(註:她仍在人間仙境放其悠長暑假),有的是煮甜品導致廚房失火(幸好是別人的廚房),或煮通心粉燒掉了微波爐(啊!沒甚麼,我忘記加水而已)。

當我吃著清酒煮蜆和鵝肝炒飯的時候,那一刻,多希望我已到了五十歲。

我記得有一句電影對白,大致是這樣的:「當你搵到一個想共渡餘生既人,你會希望你既餘生儘快開始」。

27 則留言:

  1. 坦白說,這篇是你一直一來少有的讓我看得全然舒暢。恭喜!

    回覆刪除
  2. 「當你搵到一個想共渡餘生既人,你會希望你既餘生儘快開始」。----出自於<when harry meet sally>.

    回覆刪除
  3. elaine,你那麼喜歡吃,又懂得吃,介紹你去這家位於工業區的法國餐廳

    http://www.givemefive.hk/LeMieuxBistro.htm

    記住叫男伴開車/call的士載你來回。

    回覆刪除
  4. :「當你搵到一個想共渡餘生既人,你會希望你既餘生儘快開始」。

    Check this out!

    http://www.hkjerry.com/ahno/blog/index.php?job=art&articleid=a_20070816_232948

    回覆刪除
  5. 玲,

    「當你搵到一個想共渡餘生既人,你會希望你既餘生儘快開始」。

    俺比較現實/貪心/浪漫:

    「當俺搵到一個想共渡餘生既人,俺會希望俺既人生從頭開始。PS 唔貪心,18歲啦。」

    如果仲有D中意食鵝肝既 X 手靚仔,唔駛日日食,一個月食三四次就夠,唔o岩駛,駛唔晒,記住單聲D姊妹!勿忘。

    回覆刪除
  6. when harry met sally

    回覆刪除
  7. do u know the method of feeding gooses to make 鵝肝 so tasty ??

    回覆刪除
  8. 好鐘意會下廚煮野的男人, 總有種 family feel.

    弓喜你呀 Elaine!

    回覆刪除
  9. Elanie,

    面對住各式人間美食,各個人間美色...

    AK記得既反而係另一套戲既經典對白...

    A:「你知唔知做人最辛苦的咩呀?」
    B:「係咩呀,老爺?」
    A:「就係食飯...」

    回覆刪除
  10. do u know the method of feeding gooses to make 鵝肝 so tasty ??

    i know, my french told me b4, it is so cruel.

    回覆刪除
  11. leona,

    你介紹嗰間just ok唔係大家講到咁好食.

    回覆刪除
  12. 男人都整得好食過你, 你話你係咪失敗丫~~

    不過識煮野既人真係會比較好細心, 男女都係

    回覆刪除
  13. 匿名,
    係,不過都好OK啦
    可能大家吹得太勁令我地期望過高囉
    係咪?

    回覆刪除
  14. 一講食就開心,我係唇左上角有痣,我又真係幾鍾意同幾享受食野。煮野食我都會,只係識唔多,只要唔係我洗,我有時間都會煮嘅

    回覆刪除
  15. 如果妳係愛佢唔駛煮鵝肝只要佢煮咩妳都會乖乖咁聽話架啦!珍惜眼前人唔係仲緊要咩!

    回覆刪除
  16. 哈哈哈! 我的記性唔差﹐當我看見翻譯成中文的﹐我也說是「九零’男歡女愛」裡
    聽過!

    回覆刪除
  17. 位置於仙庫 (人中左及右、咀唇之上"above") 者主有食神; 位置於咀唇上 ("on")者,主有婚外情。 你指邊種 "咀唇上" 先?

    回覆刪除
  18. 唔唔...我諗起爆血管...

    回覆刪除
  19. 你不是在茹素嗎?

    回覆刪除
  20. shit.....i suddenly have one on my lower lips right hand side... 我還以為的會很幸福的!∼

    hey! E! I'm the one who working in Cathay with u~!~! n who went clubbing with u b4... well..maybe i'm just one of them.. but call me sometime la! wanna know how u've been up to! hope to fly with u again! alice

    回覆刪除
  21. 變成周記了嗎?

    回覆刪除
  22. 空姐呢期靜左喎,係咪同CK老闆一樣放緊悠長假期?

    回覆刪除
  23. 妳的小小心願完成了沒有...

    每日一click ;)

    回覆刪除
  24. 空姐,第一次留言,我是從大鐵槌那裡看過來.好像很久也沒有update,希望是因活在快樂中,沒時間寫矣.

    回覆刪除
  25. 空姐,第一次留言,很久沒見你update了,記得你說過網誌不會寫開心事,因為不開心時才寫網發洩,希望現在你是活在幸福快樂之中,才沒時間寫...

    回覆刪除
  26. Wish your September goals can be achieved :)

    All the best~

    回覆刪除
  27. Hmm... 想達到你九月份的目標, 鵝肝還是少吃為妙.

    回覆刪除