星期二, 8月 07, 2007

空姐的擇偶條件

我想,拜金空姐寥寥可數。

我們都只不過想找一個... ...

會陪伴我上班會send SMS和打長途電話給身在outport的我會在gate B等待我下機會替我拖行李篋會幫安躺床上的我卸妝抹指甲油會為我按摩會代我收拾行李會偶而協助我手洗制服

當然最好工作上進有生活情趣。

你們不用理我,明顯我下機後累得七個一皮開始胡言亂語。

14 則留言:

  1. 要做妳24hours 全天候工人, 工作何來可以上進??
    天下所有雌性動物的通病, 無葯可救!

    回覆刪除
  2. 老實說,要求不高,但好多人卻做不到,因為好多人只能花錢,而不能花時間在別人身上。

    回覆刪除
  3. 簡單來講, 就是一個會關心, 願意照顧你的人嘛. 其實每個人都希望有這樣一個人在身邊, 可是不知為何, 在這個充滿追求物質追求潮流追求樣貌身材的社會裡, 越平凡簡單的要求, 越容易被忽略. 不過話說回來, 選擇條件是理性的, 但感覺不是. 便是把完全合乎條件的放在你面前, 沒有感覺的話還是沒有用. 要雙方都在同一個時間上互相有感覺已經很難, 有了感覺的又有可能不完全合乎條件. 所以與其為對方訂下更多條件, 倒不如為自己訂下條件與目標, 如何令自己成為更好的選擇.

    就算是找到了既有感覺又合條件的另一半, 感情的維繫也不是一件容易的事, 需要雙方共同的努力, 互相遷就, 諒解. 其實一些職業, 工作上的性質, 也會在這方面加上難題, 像是不少醫護工作, 值勤的時間和辦公室的工作時間相差甚遠, 雙方能見面的時間少, 據說也會減少感情的壘積, 增加磨擦的機會. 空姐這個職業恐怕也會受這種影響吧, 當你的另一半在一天的勞累工作後回到家中, 如果只能想著飛躍他國萬尺高空上的你, 難免會有一絲寂寞吧.

    回覆刪除
  4. 玲,

    以前唔覺座系度都可以好倦,長途十幾個鐘唔駛講,最近四個鐘竟然都好謝...何況仲要招呼人。

    辛苦錢下。

    回覆刪除
  5. 其實...你講既都幾難...

    空姐成日飛,叫男人次次接機,佢地可能寧願追番個地勤...
    叫男人幫你卸妝,佢地可能寧願幫你洗晒全屋地板...
    叫男人幫你抹指甲油,佢地可能寧願幫你間屋油油...
    叫男人幫你按摩,我諗佢地絕對樂意,不過應該要有下半場先叫正常...
    叫男人幫你收拾行李,我諗都應該無問題,如果你唔介意佢執漏你用開既body lotion...
    叫男人幫你洗制服,我諗係小事一件,但你件制服可能三個月要換一次...

    你的擇偶條件不嚴苛,只是能做到的男人萬中無一。

    回覆刪除
  6. 其實 d 麻甩佬都好簡單架咋
    聽下音樂 睇下戲 去下旅行 跳下舞 飲飲食食 出街見得下人咁 (落妝嚇親人都唔緊要)

    當然最好入得廚房上得床

    又當然最好經濟時事科學哲學國家地理樣樣識 d.

    你話係咪好簡單呢 ??

    回覆刪除
  7. 這樣的要求不算普通了吧...
    恕我無禮的問一下...
    如果真的遇到這樣 體貼又事業成功的男人
    你又打算怎樣回報他呢..

    每個女人都希望 有個千依百順, 體貼入微, 死心塌地, 有錢有面的男人, 並且視之為簡單要求...
    但是...不妨也考慮一下, 你打算用甚麼對等地回報呢....

    ps 不要太 lady first 吧...
    我的說話可能太不gentleman 大可不必理會

    回覆刪除
  8. 其實有好多人都會願意咁做.只係妳會唔會俾機會別人.我都唔怕老土係度講我都想有呢個機會.嘻.

    回覆刪除
  9. 坦白講,依個男人應該叫做賓賓...不如請返個先啦。

    又,如果係我行得走得時有男人會幫我卸妝抹指甲油...可能會比我打。

    回覆刪除
  10. 我們都「只不過」?

    雖然我都係女仔不過我覺得有d要求真係太過分(like,會幫安躺床上的我卸妝抹指甲油會為我按摩會代我收拾行李會偶而協助我手洗制服)
    想人細心體貼服侍周到邊個唔想
    不過你想搵個servant定係男友?

    如果可以consistently咁小男人, 重可能工作上進?

    我覺得同d男人發夢想個女朋友又瘦又大胸又靚又會電佢但唔姣+識煮嘢又要氹到佢班frd+又要獨立成熟又要天真無辜小鳥依人嘅妄想無異囉。

    唔知點解睇到呢篇女版嘅"overly idealistic"擇偶要求覺得好唔抵得有女人重可以天真成咁.

    不過我諗..可能你真係只不過太累而已....


    而我..都只係借題抒發下~別介意

    回覆刪除
  11. 怪錯左你,我一直以為空姐係飛雞

    回覆刪除
  12. Elaine,

    到佢乜野都為你做的時候, 你又會看不起他了...

    其實管接送就已經好好了, 可能我要求低. (如果o個日男朋友來接我, 咁我就成日個心都唔係做野o家啦~ haha)

    回覆刪除
  13. 你所說的...我通通做齊,無奈...她沒有你那麼知足,所謂"基本"...所謂"簡單",太因人而異吧!

    回覆刪除
  14. 我的男友暨未來老公都算合乎空姐的要求. 除了抹指甲油外, 因為我不是時常塗甲油的, 沒這個需要. 我曾經病到不能起床, 是他細心幫我換衣服及梳洗, 照顧一切. 他每天開車到我公司樓下接我放工, 有時會替我補給護膚品, 又願意買一些我不捨得買的東西給我, 我不想洗的衣服, 他會拿給他家的工人洗. 他的工作比很多人都要忙, 錢也不見得賺得比別人少, 但他還是會記掛著我的事情. 我覺得空姐想要的人, 這世間是有的, 只差在你是否有緣遇上. 當然我的男友有他的缺點, 但優點都已經抵上了. 我這個男友是在遊樂場旁認識的, 假如我沒到遊樂場開開心心玩樂, 也許這輩子也不可能認識他.

    回覆刪除