星期二, 3月 27, 2007

蒲之二三事 / 內向

- 發短訊問候久沒見面的朋友,他回電,劈頭第一句:「你幾時帶我去蒲呀?」

- 與某同事一見如故,連續兩天蒲到天都光了。他:「喂~ XX號晚出o黎呀,我介紹你鍾意果個手袋牌子既designer你識呀。」我:「我要飛喎。」他:「port o左佢啦。」

- 純情同事問我:「其實Volar係點樣o架?」

- 友人說要集合失戀朋友 (including me of coz) 組織single gals' club。What for?去蒲lor。

- 我的clubbing partner,一回港便身痕得問我星期日還有甚麼蒲點。

- 身在北京的友人,每天SMS往來中的例句:「你今日去邊度食飯呀?你今晚去邊度蒲呀?」

死後,如果天使告知我天堂是一貫的聖潔,地獄是一貫的黑暗不過逢三四五六有clubbing,要我二選一。我和我的友人們,定會選擇一起下地獄去。

==========================================

如果我說我內向,你會否相信?還是已經笑到腸穿肚爛?

其實我覺得自己一點都不socialable,真的。

但詭異地,身邊的朋友們從前的男友們,98%左右,都是相識滿天下到達令我驚恐的地步。

很多時候,我不過跟著他們滿場飛,打聲招呼笑一笑,然後找地方避開,避不開就硬生生找些話題出來。

我曾經向朋友講出我的疑惑,他們反應一致:「唔係呀?我覺得你好socialable喎,不過有時串D lor。」

到底是朋友看錯了我?還是我看錯了自己?

9 則留言:

  1. 最討厭係club聊天. 點解? 因為要大大聲講, 又聽唔倒人地講野. 所以我同你一樣, 去Volar成日搵地方避. 其實而家... 都無物點去lu...

    回覆刪除
  2. 看你的blog不久, 但直覺你是內向的. 你對朋友的sociable, 是一種社交技能 social skill,有這種talent/條件,可以交戲,不代表真正的你!所以我不會笑到腸穿肚爛.

    回覆刪除
  3. nonono, u don't have to doubt!
    呢種叫選擇性既socialable..

    如果唔岩channel, 除左為生意 or jetso...點解要social?

    生命苦短, why not spend the limit life on right people/ someone who can make me feel great?

    回覆刪除
  4. 地獄有冇club? 有冇煙? 有冇酒?
    妳死後都注定一定下地獄去, 其他的對妳都無關係了!

    回覆刪除
  5. 我都係喎,不過d人梗係以為我好多朋友,其實有咩事一隻手數晒

    回覆刪除
  6. 內向? 我信...

    不過我更相信...
    天使:「Elaine...Hm...可否帶我去蒲...」

    回覆刪除
  7. 到底是朋友看錯了我?還是我看錯了自己?

    well,我覺得是後者,雖然我未見過你。

    回覆刪除
  8. seems we can be very good friend!

    回覆刪除
  9. 落地獄,我諗會撞番多d熟人...至少唔孤單。

    回覆刪除