星期二, 12月 19, 2006

瑣事三則

《生活小百科》

半夜。
一個人。
o係outport既酒店房。
好肚餓。
只得一個o係雪櫃拎出o黎,比我個心仲要冰凍既雞尾包。
冇微波爐。
可以點做?
將佢放o係座地燈既燈罩頂上面。
20分鐘之後。
得o左。

《語無倫次》

飛o左十幾個鐘。
腳痺手痛人發癲。
見到galley裡面冇晒kitchen roll。
走去問同事。
"Sachi, do we have any more chicken roll?"

《加人工》

出年1月1 號。
我有人工加啦。
咁大個女第一次ja。
大拿拿加4蚊呀。

9 則留言:

  1. (驚訝地)
    親愛的舊同事,
    原來我們的舊老細沒有加過你人工嗎?
    感覺上他很錫你…
    雖然表面上不太融洽,
    但我一直都相信只是表面XD

    (有點懷念以前小公司幾個人講東講西的日子。。。)

    回覆刪除
  2. 燈罩的正確用法完來係咁...

    加4蚊?唔係咁無人性呀?!不如叫佢唔加俾你喇

    回覆刪除
  3. 你最近有冇新target 呀?

    回覆刪除
  4. 有冇新相? 不如post 張側面黎睇睇丫

    回覆刪除
  5. 4蚊可以零錢布施... :p

    回覆刪除
  6. 看到第一??罩的用途..?次?于忍不住笑出?了;)

    回覆刪除
  7. 小弟初到貴境,園遊一番,只能說句好厲害。最後想借問一句,究竟飛來飛去,會唔會每早(或天光前)起床時覺得迷失呢?祝聖誕快樂!

    回覆刪除
  8. Dear Elaine,
    呢個係回應你對上個post message, 我唔係話有心責怪你,u know i dont mean it, 我真係care你,你識我甘耐,都知我固執,我亦都知你做事有你自己既一套,我會永遠支持你的,但呢個決定係唔係令你自己最開心,你自己先知,感情路邊有甘平坦,我經驗唔多,但都係因為見你對感情既堅持同執著,我覺得守候一段真情係值得的,好好愛錫自己,未來的那君一定會懂得怎去愛惜你,縱使你?去你房中那塊board的字句,但你?唔去自己對那句說話的堅持,加油呀!
    "我很堅強,而且漂亮"

    by the way, will u stay in hong kong on 29/12? coz i would hold my b-day party on that day but well....we would hold in Neway.......will u come?

    Princezzbibi --SUM

    回覆刪除