星期六, 4月 12, 2014

點解要打呢份工

有時返工同其他crew傾計,佢地都會有種感覺,做crew嘅辛苦,只有crew明白。

其他人聽到,兜句車過去「咁唔鍾意份工,唔好做囉」。

一句收你皮,等你將所有嘢呑返落肚。

我算好好彩,所有朋友都知我好唔鍾意呢份工,但係,冇乜人叫我辭工,只會叫我返少啲/有病就唔好返工/申請無薪假期。

其實,佢地未必好明我嘅工作係點,但每次呻到樹葉都落之前(係之前!),先會打個底强調我鍾意呢份工嘅咩嘢。

而且,要同朋友灌輸一個概念,喺香港,做crew係唔存在東家唔打打西家呢回事。

我點解要打呢份工?

因為收工就係收工,而且一個月好多時只係返十五日工。




10 則留言:

  1. 收工就係收工哩件事真係好重要TT...

    回覆刪除
  2. 有什麼辛苦事呢?

    回覆刪除
  3. 曾經都係crew,做左一年quit左。而家返朝九至六,得閒諗起隔幾日可以離開一下擠迫既香港,周遊列國(雖然好多時都係自己一個出去or Lock and seal),都幾掛住crew life。

    回覆刪除
  4. 每份工都有好的地方和衰的地方的...

    回覆刪除
  5. 當crew其實真的沒有看的輕鬆,只是旁人多數看到美好的一面...
    上週寫了一封電郵給妳,不知道妳有沒有收到?

    回覆刪除
  6. 原來年初你飛NY買lego啊,係去佐Rockefeller center?
    我係你fans來咖,同樣都係Lego迷,間唔中都去Rockefeller Center度買樂高,
    如果有機會遇到你就好啦~

    回覆刪除
  7. 死八公:
    點解你要打呢份工?
    首先,你著果套「利是封」比起好多工嘅制服已經好唔錯,性唔性感唔講嘞,相比起迪迪尼著住套由頭冚到落腳嘅公仔衫啲dancer,你果套已經羡慕死人。
    其次,空姐將返工嘅經歷寫成書,原來好多人會睇,唔單止麻甩佬有興趣睇,好多想做空姐而未入職嘅人都會睇。有幾多份工可以將返工實況變成書賣錢?正所謂化腐朽為神奇,唔係份份工都有得化,好多工係唔多化嘅。

    回覆刪除
  8. 可否講下有幾辛苦?
    真心需要知道多點。 謝謝。
    我希望由心的改變對你們的心態。

    回覆刪除
  9. 強國人係難頂D, 頂住呀, 香港人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實最難頂嘅絕對唔係強國客。。。

      刪除