星期三, 6月 12, 2013

親愛的路人

你仲記唔記得自己最傷心嘅一段愛情丫?

就算回憶會褪色,就算眼淚會蒸發,但係,個心嗱住嗱住形容唔到有幾痛嘅果種痛,冇可能忘記。

當其時,你痛到將屋企所有止痛藥,每一款都試,甚至去睇醫生打止痛針。

始終,心痛一刻都冇停止過。

你問醫生發生咩事點解會咁痛,佢係明白人,佢知道你嘅diagnosis,叫失戀。

今時今日,你生活得好好,令你最傷心嘅愛情已經過去。

雖然個心有時仲會痛,不過,算係好返晒嘞。

就好似隻腳試過拗柴,以後翻風落雨就會風濕痛,你唔可以話自己未recover,因為八成當十足㗎啦。

而呢個漫長嘅康復過程係點嘅呢?你唔太記得啦。

反正過咗去之後,都係路人甲乙丙丁。





< 親愛的路人 >

一個一個笑窩 一段一段淚光 
每一次都以為 是永遠的寄託 
承受不起的傷 來不及痊癒就解脫 
我們 已經各得其所 

所謂承諾 都要分了手 才承認是枷鎖 
所謂辜負 都是浪漫的蹉跎 
所以別問 還差什麼 我們沒結果 
都結了果 卻由他來收穫 

那時候 年輕得不甘寂寞 錯把磨練當成折磨 
對的人終於會來到 因為犯的錯夠多 
總要為想愛的人不想活 才跟該愛的人生活 
來過 走過 是親愛的路人成全我 

塵埃落定之後 回憶別來挑撥 
何必刻意難過 去證明快樂過 
時間改變你我 來不及回看就看破 
灑脫 是必要的執著 

所謂承諾 都要分了手 才承認是枷鎖  
所謂辜負 都是浪漫的蹉跎 
所以別問 還差什麼 我們沒結果 
都結了果 卻由他來收穫 

那時候 年輕得不甘寂寞 錯把磨練當成折磨 
對的人終於會來到 因為犯的錯夠多 
總要為想愛的人不想活 才跟該愛的人生活 
來過 走過 是親愛的路人成全我 

那時候 年輕得不甘寂寞 錯把磨練當成折磨 
對的人終於會來到 因為犯的錯夠多 
總要為想愛的人不想活 才跟該愛的人生活 
來過 走過 是親愛的路人成全我 

那時候 只懂得愛誰最多 忘了誰最懂得愛我 
對的人會成為一對 因為再不怕犯錯 
沒有錯 讓最愛的人錯過 才知道最後愛什麼 
來吧 來吧 
讓親愛的路人 珍惜我 
沒有你們愛過 沒有我


9 則留言:

  1. 祝早沾切藥.

    回覆刪除
  2. 小人物9:57 下午

    心痛.........................係無藥醫 T_T

    回覆刪除
  3. 我都係聽劉若英歌長大的!
    心痛係無辦法忘記的,即使好不容易go through 了,但有時一下子回憶來襲,還是會覺得心碎。

    推介你聽連詩雅「說一句」



    Sa








    回覆刪除
  4. 諗起好多野, 想起自己如何治心痛,
    其實所謂既治心痛就係用自己既身體既痛去取代個心痛,

    可以是自殘,可以是胡亂和別人拋媚眼,

    但就算你如何設法忘記,你總不能控制自己的潛意識晚晚發夢夢到佢.
    what a nightmare.

    Charlotte.

    回覆刪除
  5. 我最愛係劉若英所唱嘅「後來」。 :)

    回覆刪除
  6. 個心嗱住嗱住形容唔到有幾痛嘅果種痛,冇可能忘記。

    回覆刪除
  7. 仍然記得, 當日義無反顧地, 把她所送的禮物掉進垃圾筒的一刻, 心頭湧起一陣劇痛, 久久不能平息.

    大概治理方法錯誤吧, 現在癒後不艮, 每逢打風落兩, 舊患便會隱隱作痛.

    回覆刪除
  8. 可以放低,否則鎖起。

    回覆刪除