星期二, 5月 24, 2011

我一個人住-蟲蟲篇

不知為甚麼,身邊的朋友,獨居女子並不多。

或是跟家人同住,方便家人照顧。(是的,不是方便照顧家人 -___-)

又或是跟男友溫馨同居,同時,方便監察男友行蹤。(親愛的,你知道男人偷食,是可以天馬行空到冇路捉的,何苦扯盡喉嚨叫佢返屋企飲湯?)

但我不是爸媽的乖寶寶,攤在沙發聽jazz喝whisky on rock時,若阿媽彈出來開電視看《花花世界花家姐》和問要不要喝夏枯草,我會黑面。

而且,不喜歡24x7做偵察機,不想管人,也不想被管。

雖然,將來的事沒人知道,但這刻,很珍惜這400呎的小小的家。

洗煮熨自己搞掂,不過,仍然怕蛇蟲鼠蟻,遇上牠們,還是會尖叫。

從前,一邊尖叫一邊叫阿媽,分工合作,thtz it。

現在,尖叫過後,事情是不會自行結束的,例如:當我在客廳遇上一條長尾蟲。

首先,在叫了幾聲之後,立即撲去茶几拿紙巾,tempo最好,夠厚身。

然後,選取鞋櫃前面地下的一隻鞋,絕不可求其,ferragamo的jelly shoes唔好揸手,Jaime Mascaro那雙太漂亮捨不得,最好都是Vincci那雙穿了兩季的人字拖。

用光速將紙巾蓋著長尾蟲,再瘋狂地用Vincci拍十下八下,禮成。







Ok~ 依家去洗拖鞋。


7 則留言:

  1. ho ho siu....
    i usually will wear a glove to kill it by my hand... bloody? bravely? hahaha.....

    New Yorker

    回覆刪除
  2. 有否考慮過養貓?

    因為我家的貓們總會在這危難中拯救我...把蟲/四腳蛇/昆蟲消滅....

    不過,如果你要去返工時,就得找人幫忙照顧了!

    Bulu

    回覆刪除
  3. haha, 我都係咁樣, 拍完就執起張紙巾, 絕對唔會返開張紙巾睇有無夾到條虫(個地下無就即係夾左)!!!

    回覆刪除
  4. 我最怕嘅都係曱甴,其他冇有怕。我的方法係:可以嘅話用熱水淥,唔使好熱都會死。前題係果個位可以淋濕。如果用曱甴水嘅話,中毒嘅曱甴發晒癲四圍走重得人驚。

    回覆刪除
  5. 其實我好好奇你400呎大概幾銀....
    我都好想搬出來住.... @@“

    回覆刪除
  6. 一個人獨佔400呎單位,
    羨慕死我啦!

    回覆刪除
  7. 哈哈. 笑咗.
    令我諗起以前在英國住hall的日子。

    然後到搬咗出去同朋友住,
    試過尖叫後兩個女子發癲咁同d昆蟲大作戰。

    戰後咁岩d friend上到黎, 見到個戰況兼屋企d拖鞋呀, 地拖呀, 乜都出晒黎之後, 以為我地兩個痴鬼咗線。

    ps. 我係見到昆蟲, 就算佢好細隻離我開遠, 我都會毛管"洞"既人~

    回覆刪除