星期三, 5月 25, 2011

第3758次減肥計劃

- 5月中的時候要當伴娘,但我不想當胖娘,所以要發狂減肥。

- 最後,是瘦了一點點,但沒去到我最想要的吋數。

- 之後,復胖了,唉。

- 又要再減過,好灰。

- 不理膝蓋傷患,天天踏45分鐘stepper。

- 不肯定可以修shape,但,是帶氧運動,出身汗,感覺健康些。

- 可惜,早幾天,佢爛咗。
- 它伴我減肥6、7年了,長情過我那些愛情。

- 好想好想再次穿上bikini。

- 那即是說,要好瘦下先得。

- 想買OTO纖形5mins,心大心細。

- 不過,做甚麼運動都好,必先節食。

- 在第3758次開始減肥前,吃最後一次串燒。
- 買三串,但老闆竟多送兩串,我好想死。

- 之後,收到公關方面送來一大籃Special K,真的好大籃!
- 認真在想,每天其中一餐改吃special K,慳錢又順個便減肥,到底work唔work?

- 加埋運動囉。

- 加埋唔准食肥膩嘢囉。

- 加埋唔可以日日食甜品囉。

關於Special K:(由台灣果邊個site copy出來的)
- 會儘量記下每天吃過甚麼,請你們都鼓勵我,再講一次,好想好想再次穿上bikini!

- 當然,還想穿上Corset扣上襪帶,肥肉唧出來殺風景,真係好turn off的。









後記:

寫這篇blog時,還是很輕鬆的,心裡想:「現在才五月,不急不急,還有時間」。

然後,懷著好像赴刑場送死的心情執喼準備上班。

Outport那邊的天氣有點熱,拿出去年夏天買的麻質短褲,試上身看看配甚麼tee好。

結果,完。全。扣。不。上!!!

我不信邪,麻質嘛,可能機洗後縮了水,再試其他去年買的短褲。

一條兩條三條四條五條六條七條,都是扣不上!!!!!

欲哭無淚。

本來,只是想介紹一下Special K,覺得那句「1cm都係世上最遙遠嘅距離」好正,豈料中咒的是自己,整件事夠不夠諷刺?

更好笑的是,我那些短褲鈕門和鈕扣之間的距離,是兩吋。

這刻,坐在沙發寫blog,有一種感覺,覺得大腿和pat pat很墜,贅肉似是一層層撻在布沙發上,想起常在報紙看到那些300磅肥人展視一圈圈肥肉的照片。

真的覺得自己肥得很嘔心,很嘔心很嘔心很嘔心。


11 則留言:

  1. 我都正在努力減肥中
    已經食左兩星期生果三文治餐午餐
    成功減掉三大磅!!!
    跟住落黎希望可以再運動多一D(呢個比較有難度)
    同埋要重點戒飲凍奶茶~~~!!!!
    大家一齊加油啦!!!!

    回覆刪除
  2. PATPAT同大比之間舊肉好難減呀!年紀大左, PATPAT 肉有D下墜, 搞到同大比中間有舊肉咁. 究竟有咩方法可以令佢細D啊?!(都唔敢諗佢會消失, 細D己經好好...)

    回覆刪除
  3. 好想你快啲減肥成功,咁就可以睇到你嘅bikini相。為天下想睇你bikini相嘅男人努力!!!

    回覆刪除
  4. 我都減緊......
    加油elaine!!!
    船P要靚靚~~~~~~

    回覆刪除
  5. 我都正在減肥中...不過我因為之前病咗好耐...我睇緊個中醫師話可以試穴位埋線作長期針灸減肥...唔會反彈...我有位60幾歲嘅Antie都做咗4個月(約每個月2至3次), 足足減咗20幾磅...... 另外,我有朋友用緊個OTO纖形5mins.... 佢話做5分鐘都有做咗20-30分鐘嘅感覺...因為真係全身都運動到

    回覆刪除
  6. 戒口!
    戒口!
    戒口!

    減肥第一天條!!!

    好自為之!!!

    回覆刪除
  7. jog 1/2 hr a day la can lose 3 lb a month

    回覆刪除
  8. 加油,第一天.戒口呀 !!!!

    回覆刪除
  9. 俺驗身三脂甘油超六倍,BMI唔記得幾倍,只系介早餐一個月已經七磅。

    回覆刪除
  10. 《咁愛咁做》黃子華舞台劇 2011,2011年6月29日 ‑ 7月8日(每日) 下午8時至11時 (3小時)
    2011年7月2日 ‑ 3日(每日) 下午3時至6時 (3小時)香港演藝學院 歌劇院 費用: $420,$320,$220 > 香港灣仔告士打道1號,小玲妳咁愛子華,買咗飛未呀?

    回覆刪除
  11. 放棄啦, 減唔到架喇

    回覆刪除