星期一, 6月 22, 2009

Lady First 專欄(50)



讓容我慢慢地,由頭說起,述敍關於頭髮、泳池與洗髮乳交織出來的血淚史。

太初之時,我擁有像瓊瑤筆下的女主角那黑漆亮麗,啊﹗像海藻一樣的秀髮。

一直引以為傲,那健康強壯得可以剪一束用來當地拖的長髮,連丁點缺陷也無,更枉論分叉。

然後,有咁耐風流有咁耐折墮,好景不常,十多歲時手多多用了那些超便宜味道很香很香的「扮日本洗頭水」,從此萬刧不復。

最灰暗的日子,頭髮稀疏得任何角度也看得到肉色頭皮,分界位較摩西過紅海更闊落,鄭重考慮要儲錢到養和植髮。

往後用了好幾年時間保養頭髮,各式按摩方法全數學會,家裡不同牌子的頭髮用品堆積如山。

即使上千元的洗髮乳買時也面不改容,但求頭髮回復舊觀。

今年夏天,眼看頭髮有了改善,儘管大不如前,但看起來總算是個正常人,也就心思思想再學游泳,別浪費我那半打泳衣... ... (內文)

6 則留言:

  1. 第一次係度留言=)
    上次睇ELLE,話係泳池游完水之後用茄汁查係頭度1~2分鐘去左d氯,ok喎我試過,
    無咁cake手喎~之後用Pantene Clinicare個隻都無問題。
    值得一試。

    回覆刪除
  2. 除了洗头水外, 你有无染/电/日日吹头吖? 甘样都会伤头发哦.

    回覆刪除
  3. 有一隻 bran 洗髮水,牌子wolo,相當可靠。可以天天洗,醫生推介的,約60大元,橙白膠樽

    回覆刪除
  4. 大仙,

    我個頭,咩洗頭水都用,咩水都浸,(除左屎水之外)

    但頭毛繼續如亂草一樣...多而彌堅!

    我都係用pantene...你信我信...直頭勁過霸王多多聲!(我以前個頭係地中紅海,大家明啦?!)

    btw,我會信係大仙你顯靈多d囉!

    古月死死狐

    回覆刪除
  5. 你可以試下遊水的時候戴好膠好厚的泳帽 (當然如身邊無靚仔的時先好戴啦),我游完1個鍾通常只係會濕髮尾,頭皮的地方都仲係乾ga :)

    回覆刪除
  6. 近日同事們話霸王好得....信不信由你~~~~

    回覆刪除