星期四, 3月 26, 2009

Lady First 專欄 (39)





10 則留言:

  1. it's because the girl is a student wearing uniform.= =

    they WILL be criticized even if they are hot like angie and brad

    you are totally missing the point

    回覆刪除
  2. 佢講到好似.... 有尐遠wu~~~~

    回覆刪除
  3. 咁果兩個學生嘛,男嘅無著校服,都還可以拗,但女嘅好明顯著住校服,咁當然有問題。

    當然,如果用極端性開放嘅心態去看,咁其實就算十二歲著小學校服摸摸揸揸都可以認為無問題㗎,或者就算十四處搞大個肚都 Ok 㗎,但社會始終要有個底線嘛。

    即等於你見到有條八歲靚仔,用廿四個字連環粗口,咁我相信好多人睇落都會覺得有問題啦。

    另,

    咁我覺得又唔需要扯到去型男美女 angie and brad Patt 嘅,唔係好關事,唔係靚唔靚人問題,而係年齡同身份問題 ( eg : 著住校服、14、5歲 )。

    回覆刪除
  4. 海邊可以同地鐵月台相題並論?

    爰撫又同熱吻纏綿相差無幾?

    對你既睇法真係有d失望

    回覆刪除
  5. 我覺得大驚少怪,公然扑野都見過啦!根本就係一眾大驚少怪既老土怪懶有野四圍fw...

    古月不死狐

    回覆刪除
  6. 都喺年齡身份問題。樣靚唔靚都無關喺。

    回覆刪除
  7. 我想問問題
    如果發現自己男朋友係個player,但自己又愛呢個人,咁要點對待呢個人?

    回覆刪除
  8. 好唔同意你既講法law。

    唔通個女學生長到好似李嘉欣咁係月台度同男朋友愛撫就冇問題?

    咁你覺得未成年少女大肚呀、墮胎都冇問題?

    點解你快成三十歲人咁樣諗野既?

    你咁樣唔係叫思想開放,而係道德有問題。

    作為你既同事,你又以你的工作出書,這樣看問題,真感到有點羞恥。

    回覆刪除
  9. 社會棟樑? 未來AV界棟樑差唔多.

    回覆刪除