星期六, 12月 06, 2008

Lady First 專欄 (23-24)

徵友廣告


最近,我的網誌「空姐的行李篋」好熱鬧,全因為一個徵友廣告。

我的男性朋友K先生,開始想settle down結婚生子,找一位願意陪他共行人生路的女子。

而我就根據他提供的個人資料,替他寫了份CV,賣廣告去也。

廣告一出之後,收到排山倒海的回應,可惜,正面的不多... ... (觀看內文)



別做賭仔


電視劇集上看到那些傾家蕩產沉迷賭海大都是男人,每每不得善終落得妻離子散。

而爛賭女角呢?最多是與麻雀枱生死與共,叫剛放學的兒子吃杯麵當作晚餐。

其實賭博是否只得既定公式?幾許女人每天都在賭,賭的不是金錢,是時間,是肉身,是愛情,押上自己作賭注。

幾許女人每天都在賭,押上賭注希望男人會愛上她... ... (觀看內文)

8 則留言:

  1. Elaine, can I have the contact of K, for a social friend ?

    回覆刪除
  2. 唔好意思,我係sky,唔記得個自我介紹你睇,我-sky,想結婚,又成日都結唔成,成30歲人,雖然成日比男人"昆",不過我依然鐘意男人,從來冇討厭過男人,咁夠唔夠誠懇,想識妳個朋友k先生。

    回覆刪除
  3. 要為sky小姐鼓掌...加油妳一定結得成婚.不過吾好再比人昆啦!醒目D.

    回覆刪除
  4. 我覺得...
    你朋友份CV之所以唔吸引
    係因為...
    太多"but", 太模稜兩可喇
    寫完等於冇寫, 完全stand out唔到自己

    不過, 都希望你朋友以及其他女仔, 包括樓上o既sky小姐, 可以徵友成功!

    - 歌姬

    回覆刪除
  5. hey Elaine,

    You going to London soon this Christmas?

    James

    回覆刪除
  6. hi i see this post today
    hope can know more about Mr K ^^
    我自己20幾歲女仔, 鍾意貓,愛旅行,OL仔一名。
    如果有興趣做朋友, 就幫我留個contact吧。
    謝謝。

    J小姐

    回覆刪除
  7. Let me give you my CV

    1.64M
    5xKg
    Manager
    MBA
    fashionable, & professional (tho I am not artistics)
    Drink but not smoke
    2009 goal is to get marry!
    romantic type......but quite independent (was in long d for so long)
    fun
    love travelling (not only tokyo/Taipei, my next target is Peru)

    seems we do a good match?

    回覆刪除
  8. 請問K君搵到女友未,可否留個email contact 比我。我最近才知有Lady first個節目,番聽時才知有這個荀盤。Thank you very much.

    回覆刪除