星期三, 10月 08, 2008

Lady First 專欄 (15-16)

他們都是 Russian


絕大部分單身男人的國籍都是 Russia,他們都是Russian。

Russian有兩大特徵:

1. 他們不想太rush去投入一段感情。

2. 他們好rush要將舌頭伸進dating partner的口內或將陰莖插入dating partner的陰道內... ... (觀看內文)



不稀罕你的原諒


一位認識多年的男性朋友,一向對女朋友千依百順,每次提及其女朋友,聲調就會變得無比的溫柔。談話的內容根本不重要,他只想透過聲帶震動,讓世人知道他有多愛女朋友。然後,有一天,他發現那位小鳥依人好到一百分的女朋友,竟然有第三者!他還親眼看到女朋友與第三者做著些極其親密的行為,試問一個男人如何忍得到這種侮辱... ... (觀看內文)

5 則留言:

  1. 呢d容忍對於戀愛經驗無數既女人黎講=白痴
    而對旁人黎講係戇居
    而對容忍者黎講係愛...

    o shit

    回覆刪除
  2. 你d讀者受到大市帶動,普遍留言水準穩步上揚,算係低開反彈,可喜可賀

    古月狐

    回覆刪除
  3. Russian!會心微笑! :D

    Reblogged at my Fun Collection.

    回覆刪除
  4. 男人又好,女人又好,不能幫助你事業的, 我自動自覺立即rush走.

    回覆刪除
  5. 好簡單嘅:唔靚仔有型有錢嘅就喺russian,靚仔有錢個啲就算佢哋點rush都好你咪一樣都會飛身撲埋過去㗎啦。

    樓上個位小妮,你喺搵緊做生意嘅partner丫定喺男/女/普通朋友呢?咁市儈㗎。

    回覆刪除