星期五, 9月 19, 2008

你今日認左未呀?

我坦白承認嘴賤黑心,

有時會打人毒針,

如果有人話我嫁唔出扮上菜兼拜金,

我會祝福那人明日仆街死後日搞冥婚。 

我好惡死鍾意講粗口鬧人,
 
不過日子過得頗開心。

嘴賤黑心咒人搞冥婚,

好咁衰但押韻又過癮。

8 則留言:

  1. 送你freeze既踩鋼線幾句歌詞...

    癲未算癲,就算癲,維持自家觀點,給大眾踩難避免...

    鬥口賤心黑...嘿嘿...未有來...

    哈哈...

    古月狐

    回覆刪除
  2. 月光小傻豬:

    試下同鄧小樺接洽,寫字花~~~~~~:)

    Daniel.

    回覆刪除
  3. hahhha I love your poem !!! Good job Elaine !

    回覆刪除
  4. 我想,你的所謂黑心只是一時之氣吧。
    如果眞的死人,我諗沒有人會覺得好過。

    回覆刪除
  5. 大文豪在吟詩

    回覆刪除
  6. mc jin上身呀?

    回覆刪除
  7. I like it.....haha.....!!

    回覆刪除
  8. hahahaha..搞笑!!

    回覆刪除