星期二, 5月 13, 2008

幾十對波同我抹面

女︰「我冇乜見過台妹係肥既,但係胸呢﹖就普遍大過香港女仔。」

男︰「梗係啦﹗我上次去XX bar,幾十對波同我抹面呀。」

女︰「‥‥‥」

男︰「做咩丫﹖」

女︰「我咁平,唔好意思話識你唧。」

男︰「唔緊要啦。」



唔緊要﹖咁即係好平啦﹗多謝晒。


13 則留言:

  1. 哈哈。完全明白!!

    那個男人﹐好唔識做囉。

    回覆刪除
  2. D男人唔識表達姐,可能佢唔係咁既意思呢,唔好理人地啦!!

    回覆刪除
  3. 我都想有人幫我抺面呀~~ 凸定平都唔拘㗎。
    祝你揾工順利啦。

    回覆刪除
  4. A has A sexy........don't worry...
    but from A to E which you expect?

    from 32 to 35 .....

    回覆刪除
  5. 只側重胸脯的大少, 而不顧及恰當的比例, 只會顯得醜陋. 否則, 男人理應只會愛上母牛, 而不是女性.

    回覆刪除
  6. 家陣仲興大的嗎?

    還是嬌小型來得貴氣...

    回覆刪除
  7. 不要灰心,你也很正! (台腔)

    回覆刪除
  8. david sleeper6:16 下午

    嬌小跟貴氣有關係的麼?

    回覆刪除
  9. 幾十對波同佢抹面???
    咁個男仔都生得好矮下喎...

    回覆刪除
  10. 沈睡者...
    問得好!
    是沒有關係的,
    ^^哈哈~

    回覆刪除
  11. 34C 當真是很緊要的。

    回覆刪除
  12. Henry Patrick9:52 上午

    自己的自信不是來自他說平或扁, 平也可性感, 34C亦可非常吸引.

    回覆刪除
  13. 最憎呢d臭男人﹗
    係平呀﹐關你差事呀﹗
    都唔明有d男人點解咁鍾意評論女人o既大細﹐
    有時仲要係高談闊論o個隻﹗
    唔通d女人又要圍埋一齊評論男人o既長短?

    回覆刪除