星期四, 10月 18, 2007

補習之迷思

某日看八卦雜誌,是甚麼甚麼補習天王的家居訪問,例牌的無敵海景天台數星星... ...

當補習天王提及數年沒有親身上課,我登時一呆。

原來現在的補習教育已經進化至靈慾分家!!!!! (OK,我知我落後。)

怪不得可以看到那些補習天王夜蒲甚至零晨三時仍然跟前男友在喝紅酒。

不關心預錄的FAQ是否可以解答學生全部問題,我關心的是 ──

沒機會看到真人怎叫他請你吃飯兼做柴可夫教你寫功課歐遊買手信生日送LV新年給利是?

補習費這樣貴,莘莘學子不找緊機會拿些小恩小惠,很蝕底的。

14 則留言:

  1. 是可行的!

    十多年前我都教過補習社,間野好似叫英訊。
    根本沒有學生會發問。其實放低notes就可走ga la。

    王老五

    回覆刪除
  2. 所以我從不補習,不如自己讀好過啦。
    其實買個豪宅,咪又係冇時間響屋企過悠閒生活 .... 嘥氣!

    回覆刪除
  3. 而家d學生既問題係:亞sir你住喺邊? miss你幾號電話? 所以真唔真人上基本上都冇乜意義

    回覆刪除
  4. 補習 is for learning knowledge. If you forget the main purpose but focus on 拿些小恩小惠, it might be better for you to spend the tuition fee urself.

    回覆刪除
  5. 似係flirt補習老師多0的......

    回覆刪除
  6. 咦.睇下你以前打既野.
    你好似同我同一間中學.
    你係唔係讀LKL?

    回覆刪除
  7. 我就畢業後都不能逃離,專業試(CFA、GMAT)全部都要"Examination Service Provider"幫手。

    唯有由投資角度安慰自己 :P

    回覆刪除
  8. 善用多媒體教學, 抵他們發! 不用手停口停。

    有補習天王這Career Goal是好的, 教師們有多一個努力目標。

    回覆刪除
  9. 就算見到真人, 有幾多人可以叫佢"請吃飯兼做柴可夫教你寫功課歐遊買手信生日送LV新年給利是"丫

    回覆刪除
  10. Elaine -很羨慕你可以四維去. 我也有些遊記可以分享啊!

    回覆刪除
  11. 嗯..我覺得e小姐只想講佢就係能夠有呀sir請吃飯兼做柴可夫教你寫功課歐遊買手信生日送LV新年給利是...係咪想當年? 彷彿有點酸酸的味道...

    回覆刪除
  12. 聽說有香港父母要他們四五歲的子女學法文!!

    請看小妮寫的《窮爸爸, 富爸爸》原文:
    http://lamusicquedelili.blogspot.com/

    回覆刪除
  13. 我唔信﹗邊個阿SIR 先﹖而家阿豬阿狗都幫人補習架wor?

    回覆刪除