星期二, 10月 09, 2007

近來,一直在為錢發愁。

下個月就要27歲的我,所有的銀行存款加起來,都不夠買一部手提電腦。

下個月就要27歲的我,朋友請我去吃魚翅,我卻窮得連上班用的淺色胸罩都捨不得買。

不要告訴我經濟大好市面一片欣欣向榮,這不關我事。

所有人都叫我拿點錢去買IPO,甚麼甚麼股票,但我完全不明白這種玩意,再者,我沒有半點錢。

如果你不想像我一般淪落,請謹記以下的道理。

不要買/收Tiffany的銀飾了,二叔公不收的。

不要買/收Cartier的金/白金首飾了,二叔公不收的。

不要買/收Ma Belle/Pink Box... etc的首飾了,二叔公不收的。

不要買/收幾千幾千的Fashion watch了,二叔公不收的。

不要買/收上萬元限量版手袋了,過季了,米蘭站不收的。

不要整gel nail了,每兩星期$400,一年就$9600了。

不要隨便join yoga course,每月$599,一年就$7188了。

不要用$300以上的洗面乳,Cetaphil和Valmont,其實沒有太大分別的。






每次想起兩年後爸爸退休,一家三口都依賴我那份人工,背景音樂頓時由Fegalicious轉為可憐天下父母心。

唉。

58 則留言:

  1. 繼續,呢篇有用!

    回覆刪除
  2. 那就要爭氣了,不要再亂花錢,不要再去Clubbing浪費青春認識廢柴與粉皮了,倒不如找份較有前途的工作算罷,閣下又不是無學歷。

    回覆刪除
  3. 我有共鳴, 同你一樣, 同人講唔係咁識玩股票, 其實係自己無咩多餘錢..
    我而家已經學習好好減少消費...

    回覆刪除
  4. Hi Elaine,

    I think it is never too late to start thinking for your future. At least you won't regret later if you start saving money today.

    Support u!!!

    回覆刪除
  5. 年紀大左開始識慳,好事!

    將來的事別擔心太多,船到橋頭自然直,說不定到時俾你搵到張長期飯票呢!

    回覆刪除
  6. 橫掂都打算賣給二叔公,點解唔考慮下把妳的首飾放上網到賣呀,可能有驚喜呢!

    英雄

    回覆刪除
  7. e小姐,

    我兩個半月後也27歲喎,儲蓄也不見得比你多。錢罷了,不用太愁。任誰都知道現在的空姐是好窮的,我跟你簡直是同舟共濟。

    我們一起祈求下年的profit sharing會好大舊吧 (又或是,祈求每月16號受rostering寵幸呢? 這樣好像更實際)

    回覆刪除
  8. 恭喜晒.
    有無睇過 Fight Club 或 We ♡ Huckabee ??

    閣下離 Hitting Bottom 又近一步~

    回覆刪除
  9. 好開心你又有新文章~~

    其實儲唔到錢...可能係你本身用得太多錢落去d奢侈品度...

    可以試下開一個銀行戶口, 每個月都放3k入去...應該儲到下錢既...

    27歲啦...係時候要打算一下...

    回覆刪除
  10. Are you the supporting member in your family? Don't push yourself too much. Money can buy many things, but not love and satisfaction.

    回覆刪除
  11. 知道問題所在便好了。(唉,我亦好後悔中)
    現在開始吧!還不太遲的。
    畢竟,無錢買淺色胸罩,不是什麼大問題,
    但是,當要錢應急時沒有,便很大問題了。
    加油!

    回覆刪除
  12. 各位, 空姐有話過想學慳/識慳咩? Well, I don't think so. She just wants to tell you that she don't have money, but she has Tiffany, Cartier, diamonds, "幾千的Fashion watch".....etc. 吹咩!

    回覆刪除
  13. 呢d野係唔會呢個moment先知道,
    又如何先?
    下一篇你可能又寫自己去跳舞去溝仔去豪shopping...

    唔係人地睇死你,
    係你27歲人屋企等你養然後你自己仲未醒一屋都係賣都冇人要既垃圾跟住話自己幾可憐...

    你走出街上同人講真係小心比人打.

    回覆刪除
  14. 冇路就自己行出來,有路就是選擇自己那條出來,人人如是,要為自己著想,對自己好,明天開始吧,『千里之行,始於足下』

    回覆刪除
  15. 大可以像灰姑娘般嫁入豪門,但是即使有其姿色,也不見得會有其幸運。所以,還是指望自己努力,為財富增值

    "From birth to age eighteen, a girl needs good parents. From eighteen to thirty-five she needs good looks. From thirty-five to fifty-five, she needs a good personality. From fifty-five on, she needs good cash." - Sophie Tucker

    自問幫不了你多少,因為我也是半個「洗腳唔抹腳」的人。

    對了,最近開了一個beauty blog,有興趣請過來看看。雖然你用慣貴婦級的東西,或許想試試廉價的東西?

    http://blog.pixnet.net/assenav

    回覆刪除
  16. 恭喜
    睡公主終於醒了

    努力吧
    搵錢雖然辛苦一點
    只要心態正確腳踏實地
    幸福會臨到的

    這個世界上最靠得住的人是自己
    在你找到一個好歸宿之前
    千萬千萬別指望男人
    那只會叫你失望的
    不論他有多優秀
    千萬切記

    回覆刪除
  17. 恭喜! 你終於知驚了.
    現在起步都唔遲呀, 我都係29歲左右先開始起步, 用左兩年時間, 由零開始到而家三十幾萬了, 但還有一層未供完的樓, 悲哀......
    早D plan吓啦, 唔好做蝴蝶, 做隻小蜜蜂會好D
    仲有, 相成功儲到錢的話, 要先訂一個目的, 我就想40前提早退休, 你呢?

    回覆刪除
  18. http://heartofkafka.blogspot.com/2007/10/craigslist.html

    轉自《暗黑的卡夫卡》:
    想嫁年薪五十萬(美金),那裏找?

    回覆刪除
  19. 咦?轉性?

    回覆刪除
  20. 咁樣講好mean, 不過真係抵你有今日
    祝努力工作

    回覆刪除
  21. 補充易亦的講法:

    在你找到一個好歸宿之後
    也千萬千萬別指望以後都可以指望男人

    回覆刪除
  22. 大洗慣, 改唔架喇....我以前同你一樣, 好多時都有個moment以為自己醒覺, 以為自已從此會節儉....不過最終都係忍唔到. 最後因為偷野坐監...出番黎都係繼續搵幾多洗幾多.....收唔到架喇....算罷啦~

    回覆刪除
  23. 還有,不要植眼睫毛,一個月400,一年就4800了

    基本上,不上街,不去蒲,不買東西,不外出食飯(除非有人請),是會淨下很多錢的,不過,會死人之嘛

    回覆刪除
  24. 睇o左咁耐,我好似第一次留言~
    你好~

    我今日去in FA,衰o左lu~
    唉~

    我覺得$係要o黎駛ga,留o黎做咩?
    不過呢,而家儲蓄係為將來有$駛做準備:)
    你儲唔到$的話,不如搵個finacal planner 睇睇你盤數, 個個月供o下基金之類啦~
    就算你咩都唔知, 都可以叫佢地解你知~

    回覆刪除
  25. 其實收是沒有所謂的,買就大問題了,如果我地唔買咁多奢侈品,應該都可以係香港買到一個細單位。

    我都洗得幾勁架,一年買2隻勁表(Cartier, IWC, Rolex, Bulgari, Frank Muller......,一個月買1個It Bag,每次出街都要買嘢,有時1個款買2至3個顏色,都係時候要節儉下,無人可憐的!

    回覆刪除
  26. 唔好再買啦,其實香港而家環境唔好,唔健康的,如果唔係抄股的,只係受通貨膨脹的壞影響。
    你睇下而家手袋,唔係過萬,係幾萬,見過有個Chanel啡色中型小牛皮袋,要賣3萬2千8百元!嘩HKD 32,800!好貴,覺得自己打份工好窮!現在的 fashion 嘢愈來愈貴!
    我想買Cartier的手鐲,好似2萬幾,雖然好靚,但在有限的金錢下真係唔值的,我地唔係子淇,真係唔可以好似佢咁買的...

    回覆刪除
  27. "在你找到一個好歸宿之前
    千萬千萬別指望男人
    那只會叫你失望的
    不論他有多優秀"
    then she would 指望 to find a 好歸宿, = 指望男人, no difference bor

    回覆刪除
  28. 二叔公收手提電話的!!~呵呵
    舉左個手提, 可以免卻很多不必要的應酬.
    無事出街少破財~

    回覆刪除
  29. Elaine,
    有錢人有時更黑薄,尤其老籣人。要找$不如開始草$。我有中學同學,leung ,醜,但是精於有心計,手段:1早於cumark 定medic 仔,以及早早結婚,如不,等人地grad 後數年見了世面真彩佢有味。
    反而令女就成日給人誤會
    ,奇實最蠢,sigh...

    excuse for typo btw

    回覆刪除
  30. 但好多醫生仔都會有外遇的..-_-"

    回覆刪除
  31. >我有中學同學,leung ,醜,但是精於有心計,手段:1早於cumark 定medic 仔,以及早早結婚,如不,等人地grad 後數年見了世面真彩佢有味。

    唉...咁你同學又唔一定好開心...
    人一世,物一世,咁早就結婚(生仔?)...為咩?

    我係瑪加烈見d醫生仔,薯頭薯腦...真係難頂...

    回覆刪除
  32. 我想知elaine學歷係乜?

    希望大家唔好誤會個個空姐空少都好似Elaine咁
    有好多同事都係好healthy架
    好似我自己
    都會去clubbing
    會去所謂貴夾唔抵的high class restaurants
    愛行街買衫

    不過我知道乜野叫儲錢
    投資唔係話好叻
    不過有睇書同報紙增值一下
    男朋友係所謂的年青有為的專業人士
    大學拍拖到而家啦

    我希望大家唔好一竹篙打一船人
    唔係話Elaine唔好
    不過佢生活方式同思想態度並唔不如我地一般空姐空少


    共勉之
    空姐R

    回覆刪除
  33. Elaine,

    If you live as a poor person, you'll be stuck as a poor person forever.
    If you try to break into the riches' circle, sooner or later you'll get married to a rich man and live happily forever. Lavish lifestyle and clothes cost money but the return can be greater than you can imagine. Good luck.

    回覆刪除
  34. 空姐R
    嘿嘿
    大學畢業?啲中文似乎差啲喎
    "所謂"有不屑的含意喎
    定係你真係覺得你男友係...
    "我地一般空姐空少"?
    你唔代表一般架,,除非你真係切實做咗市場調查。

    共勉之
    曾經係空姐嘅H

    回覆刪除
  35. 男人有錢唔俾你都無用架,就算俾你都要睇臉色啦,自己有錢唔好亂洗先精明。有時唔買嘢,出街飲飲食食都很浪費金錢。

    回覆刪除
  36. 空姐R

    就算elaine唔是U Grad 而你是,你問佢學歷又如何,你未同佢1樣是空姐。假使你所謂的年青有為專業人士男朋友飛你,你未必泔口響啦

    回覆刪除
  37. 我想同你講, 我早幾個月27了, 而家仲失緊業!!

    回覆刪除
  38. Hi Elaine,

    我睇您同lulu 公主個blog好耐,第一次留言,因為睇完您這篇文章我好感慨。

    我都係過來人,曾經有個好有$的男友,佢daddy 身家過億,住山頂(係山頂唔係半山)。佢初時好疼我,我真係覺得自已變個公主嘆,後尾比我知道佢直係花心到您唔信!

    分手後,再環觀親友經驗,我更加發覺有錢的好男人真係唔易搵,就算有都未必論到您。要有錢老公首要問自已條件匹配嗎!您有什麼值得人愛?

    您的blog,我只見您shopping,clubbing,這些可以讓您得到愛嗎?要記住,姿色易求,要扮靚,十分容易,但學識,內涵,氣質要不斷增值自已才能展現人前。

    試問以徐子淇的美貌,若果佢只是一個中學畢業的妹妹,李生會愛她嗎?可能會,但基會很微!

    您又會以為cathy真的很幸福嗎,未必。有uncle 跟我說李生仍會背Cathy玩。他不是cathy口中的好男人。不過子淇有條件,又靚又有學識的人不多,所以李生玩完都會返屋企。有錢男人,就是這樣!

    相反,我覺得lulu公主都愛shopping, 愛clubbing,但她更懂得愛自已,努力工作,十分欣賞。

    你也可以,為什麼不!

    回覆刪除
  39. 妳老爸應該早於廿年前就想到妳今日先想到兩年後o既事,船到橋頭自然直,放心啦...

    我想,人食五個包同食五個鮑魚,飽肚感覺應該係一樣o既,我地窮一生,都只不過係想追求o個十幾秒o既口感滿足吧!

    當然,冇人話會甘心一世食包,捱o既時候,咪當自己清o下腸胃o羅...

    努力啦!妳會煞過的,至多下次食鮑魚,老虎蟹o趙耐o的o羅:P

    學懂珍惜,無錢,也未必是最壞...保重!

    回覆刪除
  40. Dear,
    人越大越多伽瑣是事實。
    預先有計劃,總比沒有好。

    笑一笑:)

    回覆刪除
  41. 各位網友,
    比d時間, 比d空間elaine
    佢遲早一定會ok.

    回覆刪除
  42. 二叔公是谁?为什么要收你的东西?

    退出机制还是有的,不够楼上有人说不要轻易靠男人...

    回覆刪除
  43. 唔好話你啦,我現在的身家也好不你多少。哈哈哈...

    回覆刪除
  44. 要D咩野「佬」?!

    王老五都係群D王老五!~.~

    王老五D:AGE35,一米七,教書十多年,冇不良習慣,人品好,雙碩士,應有四皮/月,與家人同住公屋,工作非常專注=冇咩情趣,應該冇時間CLUBBING。

    王老五R:AGE37,一米七幾,食環處OFFICER,冇不良習慣,人品好,學土,應有2皮/月,住公屋不過有層蚊型樓在MK供ING,人非常慳,應該不會多花錢在女朋友身上!主要娛樂->行MUSEUM,AMS製服團隊。

    唔知有冇O岩你STYLE?

    王老五

    回覆刪除
  45. 還有還有, 空姐R

    1) Elaine同我去Clubbing, 係唔駛用錢入場. 仲有柴可夫司機服務.
    2) 我同佢去得最多既銅鑼灣/中環既茶餐廳
    同埋世貿既Rice paper;因為佢最鐘意食個度既dessert;而咁o岩我張白金AE, 兩個人去食, 有50% off. 4個a la carte加1個dessert; 2個人, 200蚊有找.
    3) 我地去買名牌衫, 係去私竇買. 係市價既2折.
    4) 我地去lane crawford買化妝品, 係識人, 攞到折
    5) 我做化妝品既, 配方我識睇少少, 所以識用best price買best products用.

    請問, 有幾高貴呢?
    我覺得我地既smart spender囉.

    月球既背面, 你知幾多?
    人貴自知.

    有兩張砂紙+曾任職cx+有個好聽叫電影人, 唔好聽叫打散既唔知算唔算專業人士但搵錢叻自己好多既男朋友既公主上.

    回覆刪除
  46. "王老五D"
    公屋富戶應該交市值租金
    而且有濫用公屋之嫌
    "王老五R"
    有私人樓總住公屋?
    又係濫用政府房屋福利
    *******************
    入息多少唔係問題
    但對社會冇承担嘅人
    點選得落手

    回覆刪除
  47. 最近煩著搬 Office ,好少睇其他人個 blog ....

    說回正題,要慳錢唔難,但你忍唔忍到手先?好似我細路時窮慣,要忍手就好簡單,你嘗試每個月幫自己整份財政報告,咁可能有點幫助。

    祝你慳錢成功,同時搵到份穩定收入的工作。

    回覆刪除
  48. "如果你..." 潛台詞是 "我就唔唸改"

    回覆刪除
  49. 好好理財吧 !

    回覆刪除
  50. 兵姐

    「"王老五D":公屋富戶應該交市值租金。」
    說得對!我想他交ing巿值租金ga la。
    濫用公屋就講唔上!佢都冇自置物業。

    「"王老五R":有私人樓總住公屋?」
    佢個私樓租ing俾人,靠份租供樓呢!
    *******************

    其實踏實工作的王老五,香港地一地都係!
    只係在他們o既世界係冇可能遇上空姐這樣的多情女子o者!

    又或者遇上了,又只會被評級為「冇o黎情趣」

    ^.^

    王老五

    回覆刪除
  51. 王老五兄 - 佢地真係好冇情趣的, 而空姐係追求情趣0既女子, 大家先天已經唔埋欄~!

    回覆刪除
  52. 就係o羅,女神!

    空姐望穿秋水都係這個原因o者。

    王老五

    回覆刪除
  53. 「腐爛」 - 係一個最適合嚟形容你嘅形容詞......

    名牌背後......原來係咁,明晒!

    回覆刪除
  54. 可以做的, 有以下建議:

    1. 學您話齋: 慳d使, 平東西不等於唔係好東西。

    2. 轉份有"錢途"的航空公司的工作。

    3. 跟一些講開股票的blogger交流意見。

    祝您的財政可以由deficit變surplus!

    回覆刪除
  55. Elaine,

    睇富爸爸系列啦,會發覺好有用呢,有空就過Erica Yuen個Blog坐下,支持下啦,難得明火執仗噃~~~~~~:)

    Daniel.

    回覆刪除
  56. 致:Elaine

    请允许我这样称呼你!
    你收到的意见不少,但愿真的帮到你。

    行动最实际,现在开始还不迟,

    想放弃时就想想你的父母。

    要知道材米油盐都是钱啊!


    LaqiEr
    我也在努力当中!

    回覆刪除