星期三, 5月 23, 2007

砌圖

打開mail box,

收到同事送我的出奇蛋,

內有一幅小砌圖。

我將它帶回家,

重新拼湊,

然後哭泣。

砌圖是我,

那是一幅最完整的支離破碎。

15 則留言:

  1. 不要傷心, 振作起來吧.

    只要盡了最大的努力, 縱使真的一敗水人塗地, 起碼也可以跟自己交待.

    回覆刪除
  2. 姐姐, 人生本是支離破碎呢, 世事每多不完美, 要用勇氣來把它改造成一張完美圖畫. 有時, 你在街邊見到做廢紙的中年漢, 他就是用他的勇氣和毅力, 在這個艱難的世界裡, 去編寫他自己人生的完美圖畫. 所以, 咪睇少月入數千的人, 他們的人生或許比很多人, 更完全. 還有, 人生完美與否, 跟他們是否穿名牌+生活奢華+出入名車+居住豪宅沒有關係.

    回覆刪除
  3. (我的世界裡不需要甚麼professionals才俊上市公司董事,我只要那個人,看著我為了一句電影對白 " I can live without you, but I just don't want to..."而哭,會摸摸我的頭,對我笑笑就足夠。)

    一個玩得放又懂得簡單愛既女仔, 點解對住一幅小砌圖就不懂欣賞簡單的快樂, 偏要扭曲意義到令自己難受? 享受流淚既感覺..? 要感受到難過先會感到自己存在?

    希望你只係純粹沈溺悲情感覺而非患上憂鬱症. 曾經有位朋友平時冇野開開心心, 係會無拿拿諗埋一邊, 半夜起身喊足幾個鐘, 後來先知道有憂鬱症... 有冇考慮搵心理醫生傾下..?

    回覆刪除
  4. 要是這件事有幸發生在我身上,我的blog(如果我寫的話)會這樣:

    "打開mail box,

    收到同事送我的出奇蛋,

    激動得雙眼視線模糊:

    內有一幅可愛小砌圖

    可不是買回來的

    而是有人親手為我做的呀。

    我將它帶回家,

    滿懷感激地拼湊,

    原來砌圖是我。



    明天去買個相配的相架裝裱起來

    紀念生命中對我如此細心的這位朋友

    也留下我可愛的面容"


    同一件事,可以選擇快樂,可以選擇哭泣,我選擇前者.

    北京的Y

    回覆刪除
  5. 多些晒太陽吧,吸收太陽光是最美好的事情。可以解決你的問題!

    回覆刪除
  6. 相信緣份。不是你急得來的!

    王老五

    回覆刪除
  7. stay strong

    回覆刪除
  8. 呢篇令人看得心酸...
    保重...

    回覆刪除
  9. 空姐是否患有抑鬱症呢?每日傷風悲秋,為賦新詞強說愁的,人生除了愛情外,還有其他的,好好享受每一天啦!祝安好!

    回覆刪除
  10. 唉!小姐,

    咁多人關心妳, 振作起來吧!

    回覆刪除
  11. 乜你同事咁嫁...

    不過當砌完副圖, 發覺係自己的樣貌, 又的確有點兒怪怪的感覺。

    回覆刪除
  12. 渣老板,你傻咗啦!出奇蛋入面的小砌圖點可以做到Eline個樣架,空姐係感同身受jar
    Ps:如果定做砌圖最佃A4十幅起先有人接單架

    回覆刪除
  13. I'm not trying to criticize you. Unfortunately, if you don't start realigning your living style, nobody/nothing can help you walk out of this gloominess. Alcohol, dancing & short-term relationship might soothe you temporarily, but longer & deeper pain will be guaranteed after that....

    BHJS

    回覆刪除
  14. 乜可以將自製既砌圖放入出奇蛋入面嫁咩?係咪出奇蛋既special service?

    我以前生日收過出奇蛋,都以為禮物係放在蛋入面,我吾鍾意吃佢d甜到喊既朱苦力,仲迫左個friend吃左集蛋,結果都揾吾到...原來係放左張海洋公園飛在個盒度,因為我話想去海洋公園,我仲差d以為係垃圾扔左...

    依個禮物我已經覺得好有心思啦,你同事一定花左好多工夫,先可以出奇蛋包你既砌圖呢.

    回覆刪除
  15. 【乜你同事咁嫁...

    不過當砌完副圖, 發覺係自己的樣貌, 又的確有點兒怪怪的感覺。 】

    當堂kit一聲。

    【乜你同事咁嫁...

    不過當砌完副圖, 發覺係佢自己的樣貌, 又的確有點兒怪怪的感覺。】

    回覆刪除