星期日, 5月 13, 2007

愛跳舞的人傷了腰

穿著4寸高跟鞋追巴士也難不到我,但最後,卻栽在一名應該拿去批鬥改造的內地女同胞手上。

當我蹲下身彎著腰在galley replenish A cart,冷不防一名穿著粗跟皮鞋的女同胞,以為自己跨欄王子劉翔,竟然跨過我的背部走過去。

理所當然,她的後腳正正踢中我的腰骨!

我可以怎樣?我可以怎樣?痛得站也站不起來,難道還能拿crow bar去毆打她嗎?

現在好了,我要放一個漫長的病假,可以準備去乞食了。

現在好了,不用去clubbing了,我不懂穿著ballet shoes跳舞的。

現在好了,留在家動彈不得,保證不會有男人上門找我了。

現在好了,你們可以約我去逛街high tea晚飯,過「正常生活」了。

為甚麼這個5月這樣倒霉?

收入銳減被case management召見弄傷了腰燈泡燒掉... ...

21 則留言:

  1. elaine,

    take care呀!...醫生點講呀?要休息幾耐呀?點都好,好好保重身体呀!記住你唔咪世上最可憐的人,呢個世界比你差的人大把,我剛剛看無錢的星期日檔案,幸福真係唔咪必然的,你要好好"增識"你擁有的一切... 要和自己講就算冇男人愛自己,你都还有你屋企人,朋友愛你的,你要同自己講我一定會好好活下去.

    回覆刪除
  2. 放心,會苦盡甘來的~ 祝好~

    回覆刪除
  3. Elaine:

    祝你早d 好番晒!

    未好番前就睇下雜誌同寫多d 文章啦~!

    回覆刪除
  4. hi there! i get access to your blog from links to links with its origin at CK's.

    a writer links you and Melissa P. up, not the sex life, of course. the linking point is the road of love, to be accurate, the road in searching for love.

    somehow, the writer may have cleared the doubt of some readers, from that point of view. quite a nice angle that what i can say.

    kitty

    回覆刪除
  5. 乜腳呀?踢得咁應?

    回覆刪除
  6. 你的五月目標如何呢?

    1. 減肥還是可以的, 食少d啦, 除非食野是你解悶唯一辦法
    2. 現在可謂身心受創了, 如何愛自己?
    3. yoga做唔到, 玩太極如何?
    4. 你總算有時間收拾房間了

    祝早日康復

    回覆刪除
  7. take care
    最壞格都來咗,總有セ好驚呢?
    就像股市跌到底,好快反彈了。

    回覆刪除
  8. 因為你係時候停落泥囉...

    回覆刪除
  9. 保證不會有男人上門找你嗎 ?
    真係無男人會關心你 ?
    我諗起 Sex & the city 果個 Samantha, 平時唔愁無男人, 一到病時打極電話都無人理. 囧

    回覆刪除
  10. 有冇咁撚堅呀個女人?!

    回覆刪除
  11. 你怕唔怕又俾人話你病假多架......

    回覆刪除
  12. 真係一次飛來橫禍...

    回覆刪除
  13. 好好休息吧! 當您學懂陷於逆厄而如何自處時, 生命的曙光便會再次展現.

    回覆刪除
  14. Get well soon!

    Sa

    回覆刪除
  15. 兩個字 保重

    回覆刪除
  16. 第一次留言..

    唔好咁灰, 向好方面諗~
    雖然搵少左錢, 但係可以抖一抖,
    之後再開turbo 返工麻~
    保重身體, 休息下,
    做下物理治療都可能得ga~~

    祝 快d 好返!!

    回覆刪除
  17. OH! 沒有了俏空姐的Hei Hei , 生意一定大减.祝早康!

    回覆刪除
  18. I really love your blog...
    I just have the same feelings with you
    lonely and lonely all the time
    and think that how can I use all of my time with happiness
    .......lonely

    anyway...take care =]

    回覆刪除
  19. 保重呀!!
    被迫過些正常生活也好,可能會有新的體會。

    回覆刪除
  20. get well soon.

    回覆刪除
  21. 睇得多你個blog都想落HH走番轉。保重身體。:)

    回覆刪除