星期三, 5月 09, 2007

我該如果何消遣寂寞時光

每個放假日子,每個星期五六拍拖日子,每個星期日的family day,每個長假期,每個失眠的晚上... ...

請由你告訴我,我該如何消遣寂寞時光?

一個人看書聽音樂看話劇電影上興趣班逛街做瑜珈整理衣櫥弄甜品,我通通做過,直到快要崩潰的一刻。

我根本沒有任何寄託。

甚至我的工作,也不需要上心拼命的。

我待在遊樂場裡,不是為了尋開心,只為了花費時間。

23 則留言:

  1. 一個人看書聽音樂看話劇電影上興趣班逛街做瑜珈整理衣櫥弄甜品我也做過了....但就是不會去heihei, 我想我也快崩潰了....

    回覆刪除
  2. Honestly I feel lonely too. Even my friends can notice that my loneliness. They ask me to go to do volunteer work.

    There is a quote:"When you wipe others tears, your tears will be gone too."

    Cheer Up.

    回覆刪除
  3. 因為你無論去 club 還是去瑜珈,愛人還是被人愛,最後還是為自己而活。這種人是注定寂寞的。

    你有種就去D議員辦事處做義工,被 d 對你身材冇興趣,只係想投訴既啊婆圍住,塞滿你一日 24 小時都仲有突呀。

    回覆刪除
  4. 不如出書或者做義工?

    既然時間那麼多,總可以做點比dining clubbing dating更有意義的事罷。

    回覆刪除
  5. go travel with me, lots of fun!
    meeting great guys from all over the world.

    回覆刪除
  6. 我唔缺錢, 唔缺朋友, 唔缺男人, 就係缺少時間。

    願唔願意用男人換時間? 嗯, 咁又唔捨得喎 ....

    不過你數左咁大堆活動, 有冇邊樣真係中意呢?

    回覆刪除
  7. 常常待在遊樂場裡玩,會好快老ga.....為了消化掉時間,這代價不化算

    回覆刪除
  8. 也許你己經不是第一次聽到這樣的說話:某程度上,我跟你很似,而且我也和天空很接近. 和他一起也一年多了,大家也是做離天空很近的職業,所以我們很少見面.他對我無微不致,從未要我擔心..可是這樣令我覺得很陌生.這些日子以來,我倆從未給對方一個名份,我對他沒有安全感,我亳不信任他,我們連通電話也很少,因為我不喜歡說話,我只記得當我和他做愛的時候,他才說掛念我.他一直是我的第一位,但我依然不斷的在外尋找我的'真愛',但好像真的絶跡了...然後,今天我用了一個很特別的方法跟他分手了by saying 'I love you' and i disappeared in the dust after. This is the first as well as the last time...

    回覆刪除
  9. Why don't u consider studying a part time degree or get a pet?

    I am doing both and I am pretty occupied. Clubbing is not the only activity for lonely gals.

    回覆刪除
  10. 人生有过快乐,已是盛宴!

    回覆刪除
  11. 信主..........
    信佛.................

    回覆刪除
  12. 做義工, 或做運動 (running, cycling, rock climbing, yoga, martial arts, etc.).

    世界有好多野等住你去做, 只要你肯搵佢出黎. 仲可能會meet倒好男人添 ;)

    Also, 失眠試試去學氣功. 對付失眠好有效!

    回覆刪除
  13. 已經習慣了一個人過活,或根本一直都沒有任何可以改變。

    回覆刪除
  14. 1)不如去相睇la!得就埋位,唔得就散。明刀明槍,唔使猜心,唔使靠等。

    2)叫你d好姐妹介紹d可靠o既佬過你la。

    3)網聚!你個blog都儲埋大把癡男怨女。

    有新出路,自然冇時間愁la。

    王老五

    回覆刪除
  15. 做愛....like what Samantha did in Sex in the City (Heaven indeed)

    回覆刪除
  16. spend a weekend at MOS taipei / singapore
    another at Roppogi Hill
    take a breathe at buddha bar

    u may feel much better ~

    回覆刪除
  17. 係拉,我都係咁o念點解你唔讀書呢?反正你好似未有degree,只係大專畢業,點解唔再讀上去羅返個degree呢?一讀書,你就多多時間都唔夠駛,要溫書,做功課,應付測驗考試,到時你會勁swap機去就返學時間的,同埋,讀書的話...到時你都唔會再有咁多時間去胡思亂想,....有讀書的日子時間會過得快些和充實些,有讀書的時間唔會覺得過得咁禿..呢d係我過來人經驗,每次term break覺得d時間過得冇讀書咁充實o架.... 同埋,讀書時,有得運用自己個腦根,我感覺會好好多的...平時我份工係唔需要用腦o果d工來的,如我又唔讀書,我想我個腦真係會生锈啊...

    再唔咪你咪試下搵d義工做吓羅...我都就快完成我個degree,我都唸緊第時會多了好多時間出來,我已o念定做義工去occupy自己的時間架...

    回覆刪除
  18. elaine,

    其實你咪好想識個男仔和自己結婚呢?
    咁你有冇o念過一個最直接的方法去識男仔呢?去婚姻介紹所呢?
    我想去得呢d地方的人,
    都係一些有心人,唔似得落吧落club的男仔玩玩下,佢地都係想找一個終身伴侶的人,佢地都係目標明確想結婚的..唔似得hei hei的男仔.. elaine,唸唸去下,去婚介所,好過去hei hei呀..

    回覆刪除
  19. 唔缺錢, 唔缺朋友, 唔缺男人, 亦唔缺少時間。
    缺少既, 應該係愛。

    回覆刪除
  20. 不如去幫忙做下保姆...愈來愈多小孩子缺乏家人照顧,對得男人多你都會滯架嘛XD

    回覆刪除
  21. Just do whatever you want. People can tell you a million ways the spend your time in a politically correct way. But, at the end of the days, it's your time.

    回覆刪除
  22. 空姐elaine,又係我呀!上面我都有留過言比你的,你聽了咁多意見,
    咁你有冇想過怎樣善用你的時間呀?
    會否嘗試接納網友的意見去運用你工餘的時間呢?

    回覆刪除
  23. 重看每封收到的、及曾發出的SMS!
    回憶下以往的甜蜜溫馨、及酸溜溜的時光!
    輸入電腦, 編輯成一段感情的成長日誌。
    那管「這個他」是現在式或過去式!
    SMS 真好! 只要有感受, 就得發出去。

    回覆刪除