星期五, 5月 04, 2007

選擇

1. 一個對你細心照顧事事以你為重給予你安全感身邊朋友無一不讚賞身邊沒有其他女人甚麼也可給你除了「女朋友」這名份的男人。

2. 一個將「女朋友」這名份送給你家中門匙交給你但總愛失蹤你生病你傷心都不理會的男人。

我一向死活都要名份,但如今,每個人都叫我安份守己選擇(1),做個聽話的小女人。

二選一,你會如何選擇?

28 則留言:

  1. 若只為"女朋友"這簡單的名份
    兩個也大可不要

    1) 他不要女朋友, 他只要情人.不用付責任的那種
    2) 女朋友, 是用來哄用來關心的.他兩樣也沒做.他完全沒負責任

    相信你也是聰明女

    回覆刪除
  2. 好奇一問:為什麼不給名份? 想玩曖昧又不負責任?

    回覆刪除
  3. 選擇您愛的一個。

    回覆刪除
  4. 唔明點解1身邊沒有其他女人但就是不願將「女朋友」這名份送給你囉

    唔多合邏輯!可否解釋?

    如果佢明知你想要名份都唔俾,又點算「事事以你為重」?

    回覆刪除
  5. 我寧可兩個都不選,

    這世界上還有比這兩個男人更優秀的男人。

    回覆刪除
  6. 選擇您愛的一個?
    我估elaine同我一樣~最愛自己~

    娘娘: 事事以你為重不包括你感受

    回覆刪除
  7. 你生病你傷心都不理會的男人,都做唔到做人男朋友既本份,將名份掛係口邊只係偽君子一個。

    甚麼也可給你除了「女朋友」這名份的男人卻係真小人。你仲後生,梗係揀小人啦!享受過程,有幾耐得幾耐!邊有咁多天長地久架?

    男人既野好衰架!係唔鐘意負責任既!你唔緊佢佢先至會緊你,你愈緊佢就唔馨香啦!遲d佢要比個名份你你都要考慮下啦!欲迎還拒,明唔明呀?

    名份既野,虛名黎架姐,同埋女朋友點算係名份呀?真係結婚先至算呀!有本錢既你,駛唔駛咁冇要求呀?

    回覆刪除
  8. see what is more important to u, a name or love (sort of).

    for me, I'll choose to go out and get other choice.

    回覆刪除
  9. 沒了「女朋友」這名份已不能給予你安全感.

    回覆刪除
  10. 如果兩個都好像愛..但其實兩個都不太愛.

    女人是否真心愛....男人是知道的..

    你真心時他也真心, 反之亦然..

    回覆刪除
  11. 揀願意花最多錢o個個 ~

    by 一個跟你命運差不多但卻不敢自怨自艾的女孩
    (www.xanga.com/cylau123)

    回覆刪除
  12. 1,2 都唔選啦,2就採佢都浪費自己時間,唔關心自己的男人要黎做咩? 搵佢黎俾錢?自己又唔係冇,令自己開心D? 其他男人都得者.

    1唔俾名份,係咪想自己容易D甩身? 好冇安全感喎,通常"選擇"就表示左你都幾鍾意佢,但唔知一個自己鍾意既人幾時會離開自己,太辛苦啦.

    如果想要1 個,放2係身邊,反正大家冇名冇份, 繼續搵3,4,5...

    回覆刪除
  13. 「女朋友」都算係重要的名份嗎!?

    又話你成日都係winner,連d基本野都爭取唔到!

    1 同 2都 o甘 惡 o肯,你又係趕著嫁,搵個件la。

    王老五

    回覆刪除
  14. huh,小女人~~你甘心 ?
    我睇唔會掛...

    回覆刪除
  15. 2個都唔要
    一開始都唔啱心意
    好極有個譜

    回覆刪除
  16. 說真二個都不在乎!

    現實中每一個人都是獨特的,每一段時間,每一段感情都會不一樣,幸福的保障還得由自己主宰,什麼山盟海誓、所謂一輩子的承諾得到的只是短暫的快感。人心是難以捉摸和預估的,人生好多時會在意外的一件事、一句話、一個無意的小動作或者一個領悟而發生巨大的變化,新時代的女性必須學習成熟的去面對所謂“名份”。

    能遇到,感謝上帝;
    遇不到,無需強求。

    生命是屬於自己的,以自己的實力,為自己而活!

    回覆刪除
  17. u can have both! not a big deal, coz neither of them are your future husbie.

    回覆刪除
  18. "Ask what the country can do for you, ask what you can do for the country."

    回覆刪除
  19. 頂, 兩個都唔要
    浪費時間

    回覆刪除
  20. sorry 講漏左~
    其實我覺得呢兩個唔可以說得上係選擇~

    回覆刪除
  21. 其他人的建議最終都是意見吧,還是選擇令自己開心的,不會後悔的方式吧!

    當然,兩個也不選,保留選擇權到以後,也是一種選擇~

    回覆刪除
  22. 我選1,只要他對我好我又喜歡他,名份我不在意,反正要分開時名份永遠沒有約束力
    而我相信1是有自己的理由
    Elaine,我一直很欣賞你,希望你幸福

    回覆刪除
  23. I will choose Option 3. Don't be afriad being alone. Equip yourself for a more suitable one in the future.

    Your goal in May is meaningful. Cheers.

    回覆刪除
  24. 3. None of the above.

    Elaine, "be nice to yourself", that's your goal this month remember? Neither are nice to you. So like Saintvenus said, it's a waste of time.

    回覆刪除
  25. 兩個都唔係真心去關心你
    一個唔肯比名份
    一個直頭係無情
    咁仲點解要選擇?
    揀左任何一個都仲慘過單身.

    回覆刪除
  26. 這兩個...都不應存在在選擇名單之上...

    回覆刪除
  27. If I were you, I will choose both 1 & 2 as my dinning/movie partner.But will also choose option 3, try to know the others. Keep them in your radar but get to know others.

    回覆刪除