星期五, 8月 04, 2006

天水圍係一個只應該o係discovery channel內存在o既地方

天水圍基本上同事實上係一個只應該o係discovery channel內存在既地方。

而我亦深深相信,住天水圍o既女仔,情路會特別堪坷。

唔係因為個女仔住o係最cheap既公屋定樓價冇望回升既嘉湖山莊,唔係因為個女仔係綜援戶定低收入住戶。

1)係因為任何住港島區而想追佢既男人,自己冇車而好有風度咁截的士送個女仔返屋企,會發現搭七折的士一來一回都要六七百蚊,個男人好快就會明白,住天水圍既女仔的確唔係發展愛情既好對象。

2)係因為個女仔無論著得幾靚打算去dating,由佢出門口到上車既一刻,佢都必須同大自然搏鬥,而佢一定會輸。

o係掛緊3號風球既今日,當個女仔o係車站食風飲雨等左25分鐘,都仲未見到架269B,佢決定行去西鐵站。

平日5分鐘既腳程,今日行左15分鐘。

一路上,無情既風雨、樹葉同垃圾,不停拍打佢副gucci sunglasses同對落地唔夠一個月既Rebeca Sanver金色蝴蝶結芭蕾舞鞋,行三步起碼退兩步。

而佢發現,路上既其他人勇到唔擔遮。

佢細心觀察,明白到其他人唔係咁勇,只係連遮都吹翻左。

個女仔終於知道,所有天水圍既街坊,都應該買把梁蘇記既遮。

1 則留言:

  1. well, 我覺得你唔鐘意呢個地方就無論點都係唔鐘意的,就算你擁有再好既梁蘇記既遮,你都係唔鐘意就唔鐘意!而且嘉湖山莊都唔係好差姐& news話天水圍的人是最有錢的,平均每人都有一個Gucci袋!我覺得人定勝天lor!

    回覆刪除