星期五, 5月 05, 2006

天見可憐 (將此篇獻給我的守護天使)

人地好地地一對小情侶,原本諗住去7仔買罐Coke Light同柑桔檸檬,唔覺意行錯左去 Lee Gardens既Gourmet,就俾我親愛既守護天使如此奚落 (大意如下):

「我唔係話要分等級,只係,佢個樣係平平地lor。」

所以呢,做人最緊要o係right time right place do the right thing,你仲要make sure你係果個right person,否則就會落得俾收銀處果班等俾錢一隻錶貴過你成身既OL同中坑用凌厲既眼神打量你,要你無地自容落荒而逃。

Final conclusion,旺角即係旺角,永遠都過唔到海。

明明係洗衣街貨色,就算去羅素街整個hair cut做colour加treatment,都係於事無補。

人地講緊上落一格廿萬,你仲以為人地講緊金雞廣場既舖租。

沒有留言:

發佈留言