星期二, 12月 13, 2005

下次不敢了

從來都眼淺,

看這戲的時候,

眼淚嘩啦嘩啦的流,

因為有太多「么心么肺」的場景。

-----------------------------------------------------

光仔:「小姐,散場勒喎,仲唔走?」

Miss Lee:「我等既人都未黎。」

光仔:「如果,你等既人唔黎,你會唔會嬲佢呀?」

Miss Lee:「唔會,我仲有時間。」


即使還有時間,也該一邊等待,一邊爭取。美好的愛情、所愛的人、幸福快樂的生活、肥肥白白的BB、非凡的成就、動魄驚心的經歷... ... 光坐著等,它永遠也不會來。


光仔:「你對我好,係咪因為你覺得欠左我?」

陳Sir:「我對你好,係因為我真係對你好呀!」

光仔:「我而家對你好,係因為我無時間!」


我也曾對一個人說過這樣的話。對一個人好,是該因為你愛他,不是因為虧欠。還清了虧欠,你還是會心虛的。你今天生他的氣,對他壞,但你肯定還有明天後天再去對他好嗎?

沒有留言:

發佈留言