星期二, 8月 19, 2008

我思故我在‥‥‥

下聯係‥‥‥

「I work then I sick. 」

妖。

13 則留言:

  1. haha~~
    既funny又諷刺~

    回覆刪除
  2. 橫批:"then quit"! XP

    回覆刪除
  3. poor you...i hope you will get well soon.

    p.s I like your sense of humour ^^

    slim

    回覆刪除
  4. 請慎重考慮立即退休嫁人做少奶

    回覆刪除
  5. 願早日康復

    回覆刪除
  6. I come I see I conquer

    回覆刪除
  7. mic,

    你估佢唔想呀...

    Y

    回覆刪除
  8. take care of yourself, baby

    回覆刪除
  9. 你一日唔好番我都唔會做ladyfrist,
    hahahhaaaaaa

    回覆刪除
  10. house of holland?

    回覆刪除
  11. 月光小傻豬:

    學Erica嘛,I bet then I win.嘻!:P

    Daniel.

    回覆刪除
  12. 空姐你好,我是默默支持你blog的读者~
    好钟意你写的文章,写实兼不失黑色幽默。

    回覆刪除
  13. 我反而係︰

    我放假,所以我病

    回覆刪除