星期日, 1月 18, 2009

Lady First 專欄 (29-30)



如果有人同我哋講,某間餐廳好邪門,情侶去親就會出事,輕則鬧交重則分手,我哋通常都會信邪,唔去嗰度食飯。

去少一間餐廳啫,有咩所謂呢?又唔會死人嘅……

之不過,如果有人同我哋講,情侶一齊去旅行,十居其九會出事,喺旅途上一定會鬧交,面黑黑返香港,再衰D嘅,返到嚟喺機場就分手,我哋又會唔理唔信㗎喎,點解呢?

你問吓自己,有無試過同男/女朋友,原本開開心心去旅行,途中發生咗啲事,可能係好小事,但兩個人各持己見,大家都唔讓大家,最終個心插住條刺返香港?

一對熱戀中嘅情侶,各自同屋企人住,平日放工見得幾個鐘,一心以為去旅行時,除咗觀光,仲可以喺床上大戰三百回合... ... (觀看內文)



9 則留言:

  1. Hi, 點解搵唔到你本書 ? 係咪斷左貨要再版 ?

    回覆刪除
  2. Elaine,

    1)去旅行係好多情侶一個驗貨既時刻,試下對住十日八日會唔會出事先...不過,實驗是否有效就...唔知...

    2)福山同堤真一飲酒果場...AK覺得主角係福山拎去果枝Bowmore...

    回覆刪除
  3. 窮,靚
    人生經驗話我知,靚仔遲早有水,爭遲早既唧!

    黎明當年喺和記賣電話都係top sales啦!窮?! 驚Q咩!

    信我,有得揀,條仔,一定要靚仔!所以,我d女冇個肉酸

    古月不死狐

    回覆刪除
  4. 剛從台灣回來 便看到易拎小妹這道文章 睇完我打左個冷震


    差一點 香港又多一對情侶分手

    回覆刪除
  5. 嘩!好想問你借飯島愛...下個月有無Lon呀? 在Harrods減完價前再血拼多一次...

    回覆刪除
  6. ELAINE,

    如果早知我們會在三萬尺高空相遇, 我一定會帶本書比你簽名.
    Thank you for the flight!

    同事

    回覆刪除
  7. re 巴林: 我都唔知...

    re Minx: 冇呀, 唉。

    re 同事: 我地一齊飛過?

    回覆刪除
  8. 其實旅行對於一段關係來講, 係一個好好0既考驗。

    頭幾次旅行我地都有鬧交, 有0的仲係我自己錯完再發脾氣... 。剛剛上星期呢一次就好完美, 雖然都有少少0野例如checkout左再發現漏左0野, 繼而miss左班車咁~ 但都冇鬧交, 反而係即時一齊搵方法去補救。

    所以都係要睇自己同對方係咪成熟0既人。仲有唔好諗住撟埋雙手等人地諗晒行程睇地圖, 一定吵梗!!!

    回覆刪除
  9. 有錢,因為有錢可以做到好多野(整靚自己)
    同埋有車溝女已經win一半..
    而家好多女仔都係睇經濟先..

    sophia

    回覆刪除