星期三, 12月 30, 2009

Lady First 專欄(70)- 今年聖誕

今年嘅聖誕,你係點過嘅呢?

同朋友開house party,玩到整跌晒人哋棵聖誕樹上面嘅裝飾?

同情人二人世界煮飯仔整聖誕大餐?

去咗蒲,轉場又轉場,希望會遇上一個令你心動嘅人,下年有得收佢送俾你嘅聖誕禮物?

定係你同我一樣,預備好所有嘢,但最後邊度都冇去,坐喺屋企睇咗成晚電視,之後著到爛身爛世咁落街,食咗同聖誕完全無關嘅一餐?

平安夜,我食咗一碗$6嘅白粥。

呢個故事同所有故事一樣,俾咗一啲教訓我,就係——「期望越大,失望越大」。

其實,有好幾年嘅聖誕,都冇喺香港過啦。

記得舊年嘅聖誕,我喺歐洲。

天氣好凍,又冇朋友喺嗰邊,連附近嘅餐廳都冇開。

唯有匿喺酒店房度,對住個杯麵講Merry X’mas。

今年,難得有機會喺香港,衫褲鞋襪都買好晒,點知竟然喺屋企過咗一個冇聖誕嘅聖誕。

順利成章,買落嘅嘢就過渡去農曆新年。

可能,我條命係咁㗎啦,總係冇得過一個開心嘅聖誕。

無論身邊有冇人,最終都係無聲無息咁過。

嚟緊嘅除夕夜,我又要返工啦。

如果,嗰晚你喺飛機上,有位空姐派餐俾你嘅時候,同你講Happy New Year,你對佢笑一笑啦。

因為,佢原本係好想留喺香港倒數㗎。

星期六, 12月 26, 2009

當明天有約會時

自四、五年前長時間用了不適合的護髮用品,再加上當空姐後經常紮髻,我的頭髮由掃把般厚變得異常稀薄。

為了拯救垂死的頭髮,上班時任由baby hair彈出來也不肯多用定型spray,過千元的洗髮水+護髮素,付錢時面不改容。

兩年前開始,索性全部改用有機產品,買到肉赤但依然效忠Florame,就算每隔數月轉一轉品牌,也最緊要有機。

但這些有機品牌,都有一個共同之處,就是護髮素總不會令頭髮怎麼順滑,打結是必然的。

我電了微曲髮,擦乾頭髮後費功夫梳順再吹熱風,出來的效果總不及用護髮素時一併梳順的那樣好看。

平常是ok的,但到了第二天有約會時,就很有問題了。

我常穿得像落街食茶記然後返上樓的樣子去約會,但很介意頂著個柒頭見男人﹗

那即是說,之前一晚要另外用讓頭髮順滑但抖到氣的護髮素。

這是近期新寵:
Pantene CLINICARE 速效髮根修護系列潤髮乳 ($35.9/250ml)


最喜歡用完它之後,頭髮還是輕飄飄的,頭頂看起來豐盈健康些,沒平常那麼扁,顯得臉型也小一點。

這次,不用叫PR姐姐還番d頭髮俾我啦:)



星期三, 12月 23, 2009

Lady First 專欄(69)- 等待愛情

好多嘢可以用錢解決到,好多事可以憑努力去成就出嚟,但係,愛情係唯一嘅例外。

錢買佢唔到,努力亦唔係大晒,愛情唔肯現身,你做咩都冇用。

除咗求上天跌一位愛人俾自己,仲可以做啲咩呢?

只有等待,唯有等待。

同時,自愛自重,冇愛人愛自己,就自己提醒自己,天氣轉涼要加件外套,得閒飲多杯橙汁吸收維他命C預防感冒。

當愛情終於跑上門嚟搵你,唔係話要誇張到著住晚禮服去迎賓,甚至,嗰刻你可能仲著緊睡衣煮緊公仔麵,只需要用笑容去話俾愛情聽你已經ready,咁就足夠。

記得最唔開心嘅時候,問過朋友,點解我永遠都係遇上錯先生。

朋友話我每次都係急急腳跳海逃生,然後喺三分鐘內搵個水泡或者浮板攬住,根本冇俾過機會自己學游水,亦都冇欣賞過眼前嘅海景,所以,最終都係錯愛。

對住一個太有好感嘅人,學會忍耐係好困難㗎,尤其喺香港呢個地方,浪漫似乎係百年難得一遇。

但經驗話俾我聽,浪漫過後,通常都係得返個桔,同埋眼淚。

靜心等待,總好過俾人糟蹋愛情,你話係咪丫?







很想輕撫你 所以避開你
寧願用距離 去令你好奇
迴避過眼神 先偷偷喘氣
吩咐手臂 放在原地

情太過洶湧像深海 而我卻會忍耐
但求來日你醒過來 這份情像翅膀打開
還沒有相戀別意外 神教會我等待

能為愛戀學習按奈 情信寄進心內
但求能學會倚靠神 愛被馴服過更精采



星期一, 12月 21, 2009

My Dream Date with 空姐Elaine (updated news)

----------------------------------------------------------------

Hi Elaine,

Just a quick update... so far, I have received quite a number of entries for My Dream Date Contest.

I will be meeting them for a chat and give you more information after the meet up.

Regards,
Cynthia

----------------------------------------------------------------

"quite a number of entries" 會唔會即係得三個丫?

真係好驚。

甚至開始驚到諗緊係咪要搵定d前度男友sssss撐場扮又想重新識過我。

然後發現,同我仲有聯絡既前度男友sssss,全體occupied﹗

十個灰。

唯有再推推:


結左婚果d唔好報名唔該 -__-



星期四, 12月 17, 2009

好生活

零下四度的晚上,

躲在酒店房間享受泡泡浴,

背景音樂是Nat King Cole的The Christmas Song,

用最慵懶的姿勢揭著雜誌,

偶爾喝一口那杯放在浴缸邊的Moscato,

好生活,

本該如此。

星期一, 12月 14, 2009

是日金句

R:「下星期三book咗場打tennis啦。」

E:「哦。」

R:「咁我地約時間去買球拍啦。」

E:「唔使啦,問P借啦,佢有。」

R:「球拍都唔買你點學呀?」

E:「打tennis嘅重點唔係塊球拍,係網球裙。」

星期五, 12月 11, 2009

Lady First 專欄(68)- 不是最愛

每次聽到有人講,佢嘅前度係佢嘅一生最愛,我都會擰擰頭,冇辦法表示認同。

未到死嘅一刻,我哋點樣肯定嗰個人就係最愛?

可能瞓醒一覺,就會發現自己唔係真係咁愛呢個人,又或者,第二日你會遇上另一個令你心動嘅人。

無論幾愛,最終都會變會淡會輕,往事始終都會如煙。

我情願直認自私自利,最愛嘅係我自己。

最近,我有個朋友準備搬返嚟香港住,我哋喺msn交換近況,我循例問佢返香港做咩工丫,搵咗地方住未丫,佢又問吓我身體情況點呀,返工忙唔忙呀… …

佢又提到會喺星期六早機返到香港,我就客氣一番話「幾好喎,你要搬咁多嘢返香港,weekend嘅話,屋企人可以嚟幫你手拎嘢。」

佢就答我:「我仲記得嗰日係你嘅生日。」

我望住電腦嘅screen,唔知講咩好,最後,冇講再見就offline。

我唔係詞窮,而係嗰刻,忽然間想起,原來自己根本唔記得佢幾時生日,甚至,連佢嘅姓氏都記唔起。

我記得曾經同呢個人相愛又分開,我寫過一封又一封嘅情信俾佢,佢曾經送過戒指俾我。

仲有一啲小片段,例如我哋一齊睇過日出,佢煮飯我洗碗,手拖手散步,佢等我放工等到唔耐煩發脾氣,我唔高興佢時時話我幼稚… …

同所有嘅情侶一樣,關係經過高低起伏最後分開,做嘅嘢唔算特別,亦有時溫馨。

但竟然,我連佢嘅姓氏都唔記得。

明明呢個人,我曾經好愛好愛,為佢喊咗好耐好耐。

星期三, 12月 02, 2009

Lady First 專欄 (67) - 尋找有帽長身衛衣的故事

話說,有個住喺銅鑼灣嘅女仔,佢每日下晝瞓醒覺,都係T恤短褲踢拖素顏咁落街食「早餐」,有時去Sogo附近嘅義順,有時去Times square嘅千兩,有時去希慎道嘅Starbucks。

佢知道自己一身打扮同街上嘅其他潮童、型人好唔match,甚至連佢身邊嘅朋友都睇唔過眼,問佢點解可以著得咁求其。

個女仔一臉唔在乎咁答:「你係出嚟行街,我係落樓下行街咋喎,想點啫?」

秋去冬來,個女仔嘅T恤短褲終於要收埋啦,佢見街上好多女仔都係著有帽長身衛衣,加七彩絲襪同毛毛boots,佢心諗… … 「咦… … 自己加條leggings同平底鞋咪落得樓囉,幾方便喎。」

於是乎,佢就喺銅鑼灣展開咗呢個尋找有帽長身衛衣之旅啦。

第一站,佢去咗Uniqlo,冇。

第二站,佢去咗Muji,冇。

第三站,佢去咗Zara,都係冇。

把心一橫,佢去埋Moussy,嘩﹗賣$590﹗食咗人隻車咩﹗

佢跟手去埋D-mop,賣$950﹗成千蚊一件衛衣?傻咗呀?

第二日,佢唔心息,又出去搵過,Bread & Butter有呀,賣$695,Peach John都有,不過係plain colour,仲plain過睡衣,賣$3XX。

佢忍唔住打電話俾朋友,問:「到底宜家係我賺得太少,定係啲衫賣得太貴?」

朋友答佢:「我都問緊自己。」

買唔成衫,不過呢個女仔睇中咗對鞋丫,係一對四吋黑色圓頭嘅Louboutin,$5190之嘛,唉。

Lady First 專欄 (66) - 希望之船

你可相信「一切皆是命,半點不由人」?

還是相信《秘密》一書裡頭所講的「吸引力法則」?

「吸引力法則」—— 當你打從心底期盼某些事,只要努力,只要保持正面的態度,而非只表達「我唔想要呢樣、唔想要嗰樣」的負面訊息,宇宙力量就會引導你,吸引你想要的物事來到身邊,令日夜期盼的一切成真。

無論信命或信自己,如果眼前有一個機會,讓你得到想要的一切,你可有膽量去試?

終於看了電影《賭博默示錄》,電影講述男主角是個漫無目的渾噩過日的「廢柴」,永遠心存僥倖,希望有日一票獨中大筆彩金,靚女自動送上門,揸benz住大屋,但現實是,他一事無成,最叻是伸別人的G55 AMG靚車一腳。

終於,他踏上一艘名叫「希望之船」的賭船,參加神秘賭局,只要贏出,就可還清欠款,餘款袋袋平安。

理所當然,他輸了,被押去不見天日的地底城當苦工。

後來,他有又一次機會,只要在五十樓高行過一條平衡木,成功由一棟大廈走過另一棟,便可以重獲自由及金錢。

如果你就是這樣一個一無是處,一事無成的人,又醜樣又沒學歷又不上進但又奢想有白馬王子打救,眼前是個機會啦。

只要你夠運,平平安安走過對面,即能擁有一切,靚過李嘉欣住半山揸Masarati有事業吳彥祖向你求婚,試唔試丫?

不過,衰咗的話,要死的。