星期四, 3月 22, 2007

風流工的代價

這是我在outport泡浴中的樣子,就讓你看吧。




註:悲哀地發現,我的腿已經有點靜脈曲張了。
註:用不著羨慕我,我那挽著shopping bag的雙手,有數隻手指反甲,到現在還未成功止血。
註:小腿長期水腫皮膚敏感出疹耳水不平衝越見嚴重慣性胃抽筋,這就是風流工的代價。

15 則留言:

  1. 點解咁腫嘅?因工受傷嗎?保重

    回覆刪除
  2. 飛完十幾個鐘,唔腫就有鬼囉...

    回覆刪除
  3. David Sleeper6:09 下午

    Elaine姐你的美腿真是有點腫啊,這是不是職業病?好好休息啊。

    回覆刪除
  4. 做多的足浴啦.take care

    回覆刪除
  5. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  6. your feet indeed kind of swelling must be from all the standing?

    take care.

    回覆刪除
  7. 小心身體呀朋友…你仲好後生咋。

    個身體,有排用架。

    回覆刪除
  8. storepear10:51 上午

    要好好保重身體唷=)

    風流工, 真的要付很多代價

    回覆刪除
  9. Elaine,

    企足一程長途機之後,真係要好好地咁享享一下啦...如果浴室之中有一杯靚紅酒就更佳...

    回覆刪除
  10. 你張相 reminds me 有次唔記得東歐有個溫泉區浸身經歷:果樹外面好似間戲院,入邊十幾尺樓底、好長好長既走廊黑麻麻...兩邊房好似醫院,要系門口座等上一位出泥...內面好光猛,異常光猛..白色大浴缸,缸底有塊木版墊住?..超大銅色水龍頭...白色牆樽似手術室,最奇怪系第一次系個東歐鬼婆面前剝光豬,一D都唔怕醜尷尬?

    回覆刪除
  11. 辦公室小子路過

    睇左好多篇

    男友一百條原來我都做緊

    有8成左加做到

    我阿水都算不錯

    回覆刪除
  12. A ISM tell me to recover from 水腫 fast you should do exercise jogging or cycling

    回覆刪除
  13. 飲酒當然有極大影響!

    你講既風流工係指夜浦?

    ;D

    回覆刪除
  14. 男孩子2:44 下午

    多謝。

    回覆刪除
  15. 不知您有没有使用静脉曲张袜呢?

    回覆刪除